dePt Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 litt OT, men ser at man får f.eks 8800gts i forskjellige versjoner. Slik som Asus og Inno3D. Hva er egentlig forskjellen på de? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 det er bare produsenten eller den som setter sammen alle delene og selger det under sitt varemerke og som lager esken det kommer i osv. ellers er de like ..... Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Så jeg kan likegjerne ta det billigste 8800gts kortet (i mitt tilfelle Inno3D) og det ville ikke gitt noe forskell om jeg hadde tatt asus sitt? Edit: Vi snakker 300kr + i forskjell for litt embalasje? Endret 9. september 2007 av XobiN Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Ja det gjør vi Er også snakk om bundle som varier fra produsent til produsent eks. i ASUS følger det emd 3stk spill, emn ikke så alt for nye spill så det er ikke så mye å bry seg om, men det følger også emd noen kabler og litt sånt snaks i pakken og det varier fra produsent til produsent, men det Inno3D må du bestile fra SHg og de har jeg dårlig erfaring med og minste frakte pris er 125,- ..... Edit: men nå lønner det seg å kjøpe 640mb versonen da den kun koster 500,- mer enn 320mb versjonen Endret 9. september 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ja. Men frakt ble ikke noe problem for meg da, siden jeg bestilte alt fra SHG. Men dyrt ble det! nermere 1k i frakt for hele pakka Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 digert 7.1 sett, 20-24" CRT skjerm, maxi kabinett og 42" TV Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 - Imageshack er utrolig treg, kan du evt. finne andre image hostings? http://www.tinypic.com er litt kjappere. - punk. 9435062[/snapback] www.bildr.no er ennå bedre imo Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 - Imageshack er utrolig treg, kan du evt. finne andre image hostings? http://www.tinypic.com er litt kjappere. - punk. 9435062[/snapback] www.bildr.no er ennå bedre imo 9459609[/snapback] Syntes jeg og, men siden man ikke kan få direkte link til bare bildet, så kan man ikke bruke [img=link] hvis man vil ha store bilder i selve tråden (ikke for store, men sånn at de passer inn i designet) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hvis du bare får en link og om du vet om det er et .jpg bilde eller .png så skriver du bare det på slutten av bildet også for du en bildelink og kan bruke []img []/img og du får et bilde Hart selv benyttet meg av dette noen ganger Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Noen som har testet ut AGEIA® PhysXTM med 8800gtx, i så fall hva blir resultatet?, ser de nye spillene jeg får har støtte for dette. Om noen som leser dette kan en del om dette så vær vennlig å fortell litt Noen som har sett en vifteløs versjon? Endret 10. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kjenner en som har en i en PC han ikke bruker Skal høre med han Men det skal jo gå ann og bytte kjøleren? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det går ann, emnd en bruke rikke standar kjøler så nemlig en på XS som gjorde det .... Lenke til kommentar
smy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) ForceWare Release 163 BETA Version: 163.67 Release Date: September 10, 2007 http://nzone.com/object/nzone_downloads_rel70betadriver.html ny beta driver ut ligger på nzone skal eller prøv å fix litt "stabilt" problemet Endret 10. september 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Noen som har testet ut AGEIA® PhysXTM med 8800gtx, i så fall hva blir resultatet?, ser de nye spillene jeg får har støtte for dette. Om noen som leser dette kan en del om dette så vær vennlig å fortell litt Noen som har sett en vifteløs versjon? 9463469[/snapback] Jeg har et Phys X1 og et 8800 GTX Medal of Honor Airborne har i mine øyne ikke benyttet seg av Ageia i like stor grad som Rainbow Six og GRAW 1 og 2, men det er likevel noen praktfulle eksplosjoner og effekter. Vifteløs versjon har jeg ikke sett, men selv så bytta jeg originalkjøleren med en Zalman VF900. Passer rett på med 4 skruer og ikke noe hokkus pokkus. Noen bilder: Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Genialt svar!, takker Skal fanken meg prøve et slikt Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er det noen som har prøvd eller tror det funker å kjøre AGEIA® PhysXTM kortet sammen med feks 2x 8800ultra?? altså SLI pluss ett ageia kort Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det skal gå fint det - så lenge du har plass til Ageia-kortet i et PCI spor enten i mellom eller på sidene av PCI-e korta dine. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det skal gå fint det - så lenge du har plass til Ageia-kortet i et PCI spor enten i mellom eller på sidene av PCI-e korta dine. 9470517[/snapback] Glimmrende... takk en ting til..... går det an å kjøre 2 Ageia-kort sammen?? sikker overkill..men men Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Glimmrende... takk en ting til..... går det an å kjøre 2 Ageia-kort sammen?? sikker overkill..men men 9470545[/snapback] Spør du for å spør eller har du for mye penger mellom fingrene? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Glimmrende... takk en ting til..... går det an å kjøre 2 Ageia-kort sammen?? sikker overkill..men men 9470545[/snapback] Spør du for å spør eller har du for mye penger mellom fingrene? 9470890[/snapback] he he...spør for at jeg har lyst på "the best of the best" har vel ikke for MYE penger mellom fingrene, men... hobby er hobby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå