Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det syns jeg du skal gjøre Ghost, bare en dobbelt sjekk av at du har tatt riktige punkter, og ingen kortslutning, så er det bare å teste mener jeg.

 

Er ening i at det er bedre å risikere en dårlig lodding, enn å varme for lenge. Motstanden du bruker er 1/4 Watt så er ikke de store strømstyrkene som går her, og siden du har tapet fast delene, er det heller ingen mekanisk belastning på loddingen.

Lenke til kommentar

Nei har bare ikke hatt det så travelt da jeg satt meg litt foran TV'n, men ikke for å gjøre dere til spørsmålstegn såklart :evil:

 

Nå lever kortet mitt lyklig på 1.582v, det er en økning på .282v og minne har jeg på 2.24v så det er en økning på .29v ;)

 

Hmm nå IDLE'r kortet på 51C så det må vel være drlig kontakt elelr skal det være sånn synes iværtfall det hadde gått opp mye da 10C er en del ....

 

Tror ikke jeg for tid til å benche noe ikveld men imorgen er en ny dag med nye muligheter ;)

 

Hmmm Maks temp på 62C under LOAd med 1.51v (vdroop) kan man vel kalle akseptabelt ;)

 

648/1026 ...

 

Skal prøve en runde med core på 700 nå ;)

 

uff huff sekundet før Firefly Forest testen var over hang den seg med core på 702 ......

 

Jeg vil ha mer volt :(

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...