Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens du holder på simalarion;

9429110[/snapback]

Du kan gjøre det bedre enn det der :D

Jeg fill nesten 20k med mitt 8800GTS og en E6600 (mener jeg kjørte den på 3.7 eller 3.8)

Jeg fikk også over 24k (nesten 25k) med 8800GTS SLI og E6600 på 3.94 Ghz (maks som var benchable, og selv da trengte jeg 2-3 grader i rommet og vann på CPU. (måtte også ha ca. 1.7 vCore)

EDIT: Jeg kunne nok forbedret den SLI scoren, men det luktet CPU begrensninger lang vei :( (1024x768 og low details etc. Da blir CPUen flaskehals)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Neste gang, da skal jeg tegne på minnemotstanden og kjøre springvann. Da skal det bli fart i sakene :- )

9431575[/snapback]

Gleder meg :p

OffTopic: Uff, det er så kjedelig å sitte her å se på alle som klokker som det det synger og kjemper om poeng i 3DMark! Mens jeg sitter her og venter på penger til Q6600 og ny vannkjøling :( Vel, jeg kommer snart tilbake, så pass dere :ph34r: (Det er vel verdt å nevne at jeg har et 8800GTS kort og ikke GTX/Ultra)

Lenke til kommentar
Oppdatert første post med Medal of Honor Airborn. Ble overasket over hvor bra det var\er  :)

9434510[/snapback]

Førstetråden har blitt bra. Dog et par forslag.

- Imageshack er utrolig treg, kan du evt. finne andre image hostings?

- Batlefield 2142 mangler èn t.

- Skjule også Nvidia demo bildene?

Lenke til kommentar
Ikke dårlig! Temperaturer?

Du skal ikke prøve å slå min score da?

Tror jeg hadde 725/1235, og mellom 3.8 og 3.9 på CPU. 16170 i score.

9436859[/snapback]

Vannet ble ikke varmt :- ) Så jeg tipper 60-70 cpu og 50-60 GPU. Idle GPU er ca 45.

Gikk opp kun 2 mhz fra 150 ohm til 133 ohm, så jeg klarer nok ikke noe høyere klokk. Holdt på hele kvelden, har 7 sider med tester. CPU'n klarer heller ikke mer enn 3726. Så det får vente til springkjølingen.

Og siden 150 ohm er ca 1.55 volt, lest på XS, så vil jeg ikke gå noe lavere enn 133 ohm. 1.6-1.7 volt?

Lenke til kommentar

Skal teste http://www.tinypic.com når jeg kommer hjem, men tror ikke jeg orker å flytte alle eksisterendet bilder over, om jeg ikke finner en enkel måte (bildene ligger ikke på pcen lenger)

Er det fler som plages over bildene fra Casecades?, synes selv det var litt flott med farger på slutten. Men om fler blir plaget av dem kan jeg godt skjule dem også.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...