Reeve Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 volt du er på nå ? Men hva med en liten bruksanvisning på vhordan du fikk den nålen(?) til å sitte på en plass uten at den ble helt kanin ? 9422257[/snapback] Aner ikke hva volten var, orket ikke å rote inni der mens den stod på. Nålen stod der etter lette trusler om bålbrenning. Bare presset den gjennom pappbiten og satt den der. Helt løst, kunne ikke nyse her engang under testingen. Har tatt den bort nå. Kjapt og enkelt. Tapet over de nærmeste motstandene sånn i tilfelle da. Prøvde først med 200 ohm, men da var idel temp 44 og maks klokk 680. 9422287[/snapback] NICE mod må jeg si Skikkelig hjemmemekk Bra det fungerte da. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg var skeptisk til lodding, og da jeg så hvor liten den motstanden var så måtte jeg finne på noe lettere. Lurer på om kortet takler 100ohm, og hva evt volten blir da? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vel orginal volt er 1.3v og orginal ohm er 400 så da er det bare å finne fram kalkulatoren ..... Selv vet jeg ikke formelen har selv prøvd alle former for ohms lov, emn ender på 1.78v og 1.95v med 200ohm og 150ohm så jeg må gjøre noe feil her :S Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Artig versjon av 8800 ultra WinFast PX8800 ULTRA Leviathan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 var litt snexy den ja pen kjøling..... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 nice den der ja.. tro om man får kjøpt kjølingen i "løs vekt" Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Første post oppdatert med noen nye skjermbilder av Bioshock på full pupp for dem som fortsatt er intresert, lovlig sent men nå ligger det der i alle fall . Noen av dem ble riktig bra. edit Pusset også bort litt gammel info Endret 4. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Også må du oppdatere 3Dmark scores! 06 Single GTX: Score her Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg gir ikke fra meg den så lett wheelman. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Hehe Pen clock på cpu der , skal få gjort det nå Endret 4. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Hmm... slem du er Du har vann på skjermkortet da! urettferdig det Endret 4. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Dån Blir disket ved extrem kjøling , men vannkjøling er lov. Endret 4. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Mens du holder på simalarion; Endret 4. september 2007 av hifiking Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Der slo du deg selv ja. Kald å fin kveld for OC i dag... Oppdateringen er Dån edit Venter stadig på PM fra stolte Ultra eiere Endret 4. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Flottings 3dmark 06 score du har der. Dån Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Simalarion: Kan ikke du lage egne kategorier for vann og luft kjøling i den lista?, for det kan jo være enormt forskjell på det... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare et forslag, ikke skyt meg forde Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Har jo vært i tankene, men valget ble slik pga det for det første er umulig å vite hva slags kjøling som er brukt(dette blir et stort problem, extrem kjølere er det jo ikke mange av og de røper seg på scoren) for det andre så tror jeg det da blir to veldig u-fullstendige lister med lite trøkk. edit Dessuten er jo vannkjøling ganske husvarmt etterhvert Ta foresten å sjekk ut kjøle løsningen på Ultra kortet jeg linket til nesten øverst på denne siden Endret 4. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 He he, det var en helt syk mod Mac-hifiking :!: Veldig gøy å se at du fikk til så gode resultater med papp-plate-mod. Folk som bare kjøper det råeste og får 20K i 3DMark imponerer ikke så veldig, men slike kreative løsninger som det der har jeg veldig sansen for. Men kan du ikke skaffe deg en variabel motstand? (trimmepotmeter) Bruker du et på 200 eventuelt 500 ohm, og 15 runders kan du jo prøve deg frem med stor nøyaktighet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hmm... slem du er Du har vann på skjermkortet da! urettferdig det 9429058[/snapback] Er ikke slemt, har man OC-krig så er det eneste som gjelder er å ligge foran han andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå