Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

volt du er på nå ?

Men hva med en liten bruksanvisning på vhordan du fikk den nålen(?) til å sitte på en plass uten at den ble helt kanin ?

9422257[/snapback]

Aner ikke hva volten var, orket ikke å rote inni der mens den stod på.

Nålen stod der etter lette trusler om bålbrenning. Bare presset den gjennom pappbiten og satt den der. Helt løst, kunne ikke nyse her engang under testingen. Har tatt den bort nå. Kjapt og enkelt. Tapet over de nærmeste motstandene sånn i tilfelle da.

Prøvde først med 200 ohm, men da var idel temp 44 og maks klokk 680.

9422287[/snapback]

NICE mod må jeg si :p Skikkelig hjemmemekk :) Bra det fungerte da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jo vært i tankene, men valget ble slik pga det for det første er umulig å vite hva slags kjøling som er brukt(dette blir et stort problem, extrem kjølere er det jo ikke mange av og de røper seg på scoren) for det andre så tror jeg det da blir to veldig u-fullstendige lister med lite trøkk.

edit

Dessuten er jo vannkjøling ganske husvarmt etterhvert :)

Ta foresten å sjekk ut kjøle løsningen på Ultra kortet jeg linket til nesten øverst på denne siden

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

He he, det var en helt syk mod Mac-hifiking :!:

Veldig gøy å se at du fikk til så gode resultater med papp-plate-mod. Folk som bare kjøper det råeste og får 20K i 3DMark imponerer ikke så veldig, men slike kreative løsninger som det der har jeg veldig sansen for.

Men kan du ikke skaffe deg en variabel motstand? (trimmepotmeter)

Bruker du et på 200 eventuelt 500 ohm, og 15 runders kan du jo prøve deg frem med stor nøyaktighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...