Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan man kan stille inn vifta på Gainward 8800 GTS 640 MB, Nvidias metode funker ikke (virker det som), hvor man kan velge x% av max vifte rpm.

9210024[/snapback]

bruk nyeste expert tool fra gainward, bra program det

9210489[/snapback]

 

Ja, men det virker ikke som det hadde noen forskjell på "Fan control", eller funker ? Kanskje det er en annen vifte jeg hører i stedet, slik at jeg ikke merker 8800-viften uansett?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan stille inn vifta på Gainward 8800 GTS 640 MB, Nvidias metode funker ikke (virker det som), hvor man kan velge x% av max vifte rpm.

9210024[/snapback]

bruk nyeste expert tool fra gainward, bra program det

9210489[/snapback]

 

Ja, men det virker ikke som det hadde noen forskjell på "Fan control", eller funker ? Kanskje det er en annen vifte jeg hører i stedet, slik at jeg ikke merker 8800-viften uansett?

9213244[/snapback]

 

Du skal lett høre forskjell på 60% og 100%, som tidligere eier av 8800GTS fra Gainward, kan jeg si med sikkerhet at Expertool fungerer ikke på endel hovedkort.

Bruk siste Rivatuner og "Enable low-level fan control", sett deretter ønsket % og press "Apply", så vil du enkelt høre vifta spinne opp, og temtraturene droppe...

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
GTS 320MB, ut fra 6-pin kontakten er det 2 strøminntak, skal begge to være i bruk?

9222498[/snapback]

Ja. :)

(hva skulle den ellers vært til?)

9222555[/snapback]

Jeg dro den konklusjonen at det skal være strøm i begge, men liker å være på den sikre siden. Takker :)

 

GTS 320MB, ut fra 6-pin kontakten er det 2 strøminntak, skal begge to være i bruk?

9222498[/snapback]

Ut fra 6-pin? Hmm, snakker du om molex -> PCI-e overgang da eller?

9222648[/snapback]

6-pin er vel kanskje ikke riktige navnet, men den hadde 6 hull (innover-pin? :p).

Den som er på selve skjermkortet :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...