Idrin Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Tror et GTX skal klare å kjøre Crysis Men det er vel en anna diskusjon, anna tråd til og med! 9159743[/snapback] Ikke med maks detaljer og litt høyere enn normal oppløsning dessverre. Ikke for øyeblikket hvertfall. De har enda noen måneder igjen før utgivelse, så mye kan skje på den tid. Jeg er en grafikk guru skjønner du. Liker ikke å spille spill på lavere detaljnivå enn maks. Man får liksom ikke opplevd spillet slik det skal oppleves uten. E3-demoen ble kjørt på en Core2 duo og gtx 8800 på høy detaljnivå, men ikke maks. Gikk rent for det meste. - punk. Endret 28. juli 2007 av punk20 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 når vi komer nærmere lansering og vi vet en dato ikke bare en måned så tror jeg at jeg selger mitt GTX på QXL eller noe altså før 9800GTX er lansert og sitte med 7200GS noen dager klarer nok det Eller skal ejg bare kjøpe meg et 9800GTX og ha 8800GTX som et reservekort7backup kort :S blir jo litt dyrt Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg tror ikke jeg gidder å oppgradere om jeg ikke blir pokka nødt. Så lenge spillene kjører bra på 1600x1200 så er jeg fornøyd. Og jeg tviler på at 8800GTX kommer til å få noe problem med Crysis. Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Fikk fint mitt club3d g8800GTS 320MB på core: 660 og mem: 990. Er det alltid sånn at mem/core bør være 1,5? Testet den klokkehastigheten der kun for å sjekke med 3dmark06. Stock GPU, cpu, ram ja egentlig alt (sjekk signatur) funker helt fint på Colin McRae Dirt og Overlord. Så ser ingen grunn til å trenge mer ytelse Kjører forresten RivaTuner for å få opp litt hastighet på skjermkortvifta når den sniker seg over 70grader. nTune sin funker jo ikke Overraskende stille den vifta. Nesten ikke no lydforskjell på 45% og 60% hastighet. Meget fornøyd med hele maskina mi nå Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 når vi komer nærmere lansering og vi vet en dato ikke bare en måned så tror jeg at jeg selger mitt GTX på QXL eller noe altså før 9800GTX er lansert og sitte med 7200GS noen dager klarer nok det 9160268[/snapback] Jeg bare lurer på en liten ting igjen vedrørende dette med heldekker vs løs blokk. Du viste meg jo en del eksempler på små kjølere til minne/Vrm og den siste chipen noen sider tilbake i tråden Ghost, men limes de fast eller hva er vanlig festemetode? Og for å si det på en annen måte; er det greit å få de av igjen når/hvis orginalkjøler skal på igjen? Jeg er såpass begeistret for de, at jeg nok kommer til å fortsette med heldekkere også neste gang på det jeg bygger til meg selv. 800,- fra eller til på årsbudsjettet er ikke så veldig betydelig, men kjøper til gjengjeld ikke noe skjermkort til 5000 da. Kan godt leve med at andre har litt bedre ytelse et års tid. Men siden det siste kortet jeg hadde separat blokk var 6600GT, der det kun var noe få minnebrikker, som hadde en liten kjøler orginalt, er jeg litt nyskjerrig på dagens løsninger. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Vel de jeg fikk fra USA var det en liten "metall" plate på under 1mm tykk altså syltynn bakpå minnekjøleren med et lite lag termletisk(?) lim på så jeg bare presser de på i 10sec. Men den ene detter heletiden av På de 2 jeg fikk av fluesopp altså kjøpt i norge så var det en slags plastmatte like tynn som metall platen men altså ikke metall men plast som kanskje gir 1-2 grader dårligere temp(?) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 The Ghost Postet i dag, 15:46 Vel de jeg fikk fra USA var det en liten "metall" plate på under 1mm tykk altså syltynn bakpå minnekjøleren med et lite lag termletisk(?) lim på så jeg bare presser de på i 10sec. Men den ene detter heletiden av Nei takke meg til heldekkere! Men, ja det er sånt tull jeg har sett en del av tidligere, og lurte på om fremdeles var et tema. Men betyr dette at du ikke får det av igjen uten å risikere å skade komponentene? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er et lim som sitter lett på og du for dem lett av igjen er ikke sånn som AC MX1 for den har jeg prøvd nesten umulig å få av igjen og den hadde ikke tørket ordentlig ...... Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ok, takker for svar Ghost Det høres jo bra ut, for jeg syns det kan være fint å i fall ha en mulighet for å sette på orginalkjøler igjen. Så det gjelder vel da å finne ballansegangen mellom noe som sitter såpass at de ikke faller av, men heller ikke er umulig å løsne som AC MX1 du nevner. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 AC MX1 var min første kjølepaste utenom stock da Der jeg kjøpte den stod det ikke noe om at det var lim hadde bare hørt at den var god såjeg tok den jo på CPU, men smo sagt bytta føre den rakk å tørek ordenlig det var første da jeg fant ut at den var noe så J.. vanskelig å få av Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Var det dumt av meg og svi av 4900kr på et XFX 8800GTX kort nå rett før nylansering av Geforce 8900/9800 kortene? - punk. 9159473[/snapback] Jepp, du kunne har spart en tusen kr... Link Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 3Dmark06 12221Points Fikk litt lag under første HDR3 test så, men tror det er minne og det derre som blir litt varmt så når jeg for skrudd fast Deltaene så de ikke flyr sin vei () så skal nok kortet bli kald Dette er kjørt på den vanlige harddisken så jeg har på antivirus og sånt, men ikke noe msn eller steam .... Har også planer om å ta en vmod på minne, men jeg forse hva det blir til .... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 3Dmark06 12221Points Fikk litt lag under første HDR3 test så, men tror det er minne og det derre som blir litt varmt så når jeg for skrudd fast Deltaene så de ikke flyr sin vei () så skal nok kortet bli kald Dette er kjørt på den vanlige harddisken så jeg har på antivirus og sånt, men ikke noe msn eller steam .... Har også planer om å ta en vmod på minne, men jeg forse hva det blir til .... 9161394[/snapback] Er det der din max score? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Var det dumt av meg og svi av 4900kr på et XFX 8800GTX kort nå rett før nylansering av Geforce 8900/9800 kortene? - punk. 9159473[/snapback] Jepp, du kunne har spart en tusen kr... Link 9161317[/snapback] Nja, ingen av de har jo akkurat det kortet på lager da men. Men rett før og rett før fru blom, det er vel enda en stund til 9800 er i butikken? Uansett, jeg syns jo du bare skal glede deg over kortet du har, for om man tenker i halvt års perspektiv eller lenger er jo alle kjøp elendige. Sånn er det bare, og jo bedre det du kjøper er, jo dårligere kjøp er det når man ser tilbake et år etter... Jeg syns personlig 4900,- er for mye for et skjermkort uansett når eller hva som kommer. Men det er mitt syn, og ut fra mitt budsjett, det er sikkert mange måter å tenke rundt dette. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Litt artig å se at tilbudet MasterIT hadde, fortsatt var lavere priset enn det kortene er nå... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Glad jeg benyttet meg av det OcMax: Nei det er ikke min høyeste score. Er tross alt første boot med min E6600 .... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Litt artig å se at tilbudet MasterIT hadde, fortsatt var lavere priset enn det kortene er nå... 9162121[/snapback] Ja, det er litt sykt... De må ha tjent rått på det Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Orgnialt er volt på minne 1.95v, men jeg kjører dem på 2.35v ønsk meg lykke til Skal prøve å maksimere scoren min i 3dmark06 Har nå ned volta litt til 2.23v da jeg tror jeg hadde det i litt høyeste laget Endret 31. juli 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Litt artig å se at tilbudet MasterIT hadde, fortsatt var lavere priset enn det kortene er nå... 9162121[/snapback] Ja, det er litt sykt... De må ha tjent rått på det 9164055[/snapback] Neppe: http://www.hardware.no/nyheter/annet/maste...r_konkurs/41668 Lenke til kommentar
anders! Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Akkurat fått mitt EVGA 8800GTX kort Kommer med 3dmark score senere! Må nesten få spilt litt Armed Assault og se forskjellen fra GTS 320MB til GTX!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå