Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Ghost Postet i dag, 17:25

Trenger hjelp av god folket som husker tilbake til da Pentium D var Alfa omega

Jeg er jo ganske gammel, men Pentium D har aldri vært Alfa Omega i min levetid... :tease:

He he, nei jeg vet ikke hvor grensen går, men det er jo uansett høyst individuelt.

OcMax Postet i dag, 17:23

Noen som har prøvd å fjerne originalkjøleren på 8800GTX og hatt på AS5? Isåfall ble det mye bedre temperaturer?

Har ikke prøvd å sette tilbake orginalkjøleren, men la merke til at det var veldig mye goop på kjernen på mitt Gainward GTS. Bortsett fra det har jeg en følelse av at forskjellen mellom orginal-goop og AS5 har blitt noe mindre de siste årene. Syns særlig jeg ser det på cpu, der de tidligere kom med en 3 mm tykk "gummimatte", mens det nå er veldig tynt, og på AMD ikke over det hele heller.

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å fjerne originalkjøleren på 8800GTX og hatt på AS5? Isåfall ble det mye bedre temperaturer?

9147728[/snapback]

Hadde det ikke vært for at jeg hadde ei vannblokk som skulle på ville jeg nok rengjort og lagt på AS5, og satt kjøleren på plass igjen.

På mitt kort så det helt forferdelig ut mellom kjøler og kort - og de termal padsene som var brukt over alt utenom kjernen var som tyggis under en skolepult.

post-43883-1185474853_thumb.jpg

post-43883-1185474864_thumb.jpg

post-43883-1185474872_thumb.jpg

post-43883-1185474881_thumb.jpg

Lenke til kommentar
akkurat sånn så det ut for meg og :thumbdown:

Men kjøpte du rett fra dangerdenstore.com ?

tenker da på den single braketten .....

9149019[/snapback]

Jeg bestilte braketten fra performance-pcs. Min er XFX, men nå har de kun Danger-Den. Spiller uansett ingen rolle siden de er like.

8800 Series Single Slot PCI Bracket

Danger Den 8800GTX Single Block

Vannblokka prisa Hank til 5$ med "Have a nice day" påskrevet - og sendte den som gave. Den kom rett hjem i postkassa etter noen dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...