Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Virker som 8800GTX er kraftig nok til Crysis. Men spillet vil kanskje kreve quad core for å få super fps, selv om dual core holder sikkert. Singel core vil sikkert hakke som en gud...  :p

9046528[/snapback]

 

"Cevat says that a mid level E6600 CPU is enough to play the game on ULTRA HIGH settings - obviously an 8800 would also be required (8800GTS would be ok but GTX ideal) and 2 GB ram needed - the ram is his highest priority upgrade recommendation."

9046823[/snapback]

Når kommer egentlig Crysis? :dontgetit:

9059818[/snapback]

 

EA sier spillet kommer 14 september.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som 8800GTX er kraftig nok til Crysis. Men spillet vil kanskje kreve quad core for å få super fps, selv om dual core holder sikkert. Singel core vil sikkert hakke som en gud...  :p

9046528[/snapback]

 

"Cevat says that a mid level E6600 CPU is enough to play the game on ULTRA HIGH settings - obviously an 8800 would also be required (8800GTS would be ok but GTX ideal) and 2 GB ram needed - the ram is his highest priority upgrade recommendation."

9046823[/snapback]

Når kommer egentlig Crysis? :dontgetit:

9059818[/snapback]

 

EA sier spillet kommer 14 september.

9059828[/snapback]

Så en bekreftelse fra EA at det kom den 11 september (stakkart amerikanere) :(

Lenke til kommentar

Ja, jeg får se om jeg kan prøve å få oss litt tilbake på sporet her da :tease: . Det er nå nye drivere for 8800 kortene ute til vista. Noen som har merket store endringer? Jeg kjører 162.22 og de hjalp mye på lost plannet DX10, fps er mer stabil og det er mer flyt nå.

Endret av Megern
Lenke til kommentar
Gleder meg til den dag jeg for meg full WC (forhåpenligvis ikke så lenge :innocent:)

Da skal jeg iværtfall volt modde og prøve meg oppe i 700Mhz core på 27/7 om det ikke blir for høy volt da :(

9063473[/snapback]

Jeg klarer jo i alle fall over 700 uten noe mods på mitt GTS (max 725 ser det ut til), og har da kjernetemp rundt 50 grader med FX blokk. Dog da med vanntemp ganske lav, (så er ikke sikker på hvor 24/7 det faktisk er). En ren dedikert kjerneblokk vil jo gjerne også yte noe bedre enn Aquagraf dersom det er "hardcore" kjerne- klokking man er ute etter.

 

Men ditt utsagn bringer meg til noen spørsmål igjen;

Finnes det egentlig noe bedre måte å teste stabillitet på skjermkort enn feks 3DMark, altså annet enn og rett og slett teste spill i praksis?

 

Begynner å bli lenge siden så husker ikke helt hvordan det var, men mener å huske at det var mitt 6800Gt jeg brukte Nibitor(?) til å endre grafikk- bios (frekvens og -V-core). Er dette også mulig på 8800GTS?

På mitt siste X1800XT 512MB, brukte jeg ATI-Tool (mener jeg det var) for å øke spenningen, og flashet også det til PE. ATI Tool kan jo også klokke 8800, men tror ikke jeg har tilgang til kjerne- spenning :hmm:

 

Så kort og greit; Hvordan har du tenkt å V-modde når du får deg skikkelig WC (toalett...?) Ghost?

Lenke til kommentar
Så kort og greit; Hvordan har du tenkt å V-modde når du får deg skikkelig WC (toalett...?) Ghost?

9064567[/snapback]

Der måtte jeg trekke på smilebånde :D

 

WC i data verdnen er jo vannkjøling for det engelske ordet WaterCooling ellers har en god nok "WC" fra før av :p

 

Rart om jeg ikke tar feil har GTS lavere stock volt enn GTX og enda kna du komme opp i 725 uten ekstra volt den var rar :roll: :S

 

Om du har lav nok temp så kommer man jo lengre, men så langt :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...