Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp testet med et annet skjermkort og fikk bilde på skjermen i to sek. før datan skrudde seg av.

Så det er vel kanskje håp om at G80'n lever enda!?

Da har jeg bestilt en TT Thoughpower 1000W fra amentio.no, så jeg får vel PSU'en i løpet av morgen dagen.

Får bare håpe den ikke er for stor til at den ikke butter i vifta mellom HDD'ene og PSU'en på P180 kabinettet mitt.

Forsikring?

9012810[/snapback]

Desverre, så har jeg ikke det.

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Hva er ansett som gjennomsnittsoverklokk på et 8800GTX? Jeg har ikke sett så altfor mange resultater, men det virker som de fleste kjører på rundt 650MHz kjerne og 2000-2200MHz minne. Jeg satt mitt til dette uten problemer, og avventer videre tyning til vannkjølingsdelene til kortet ankommer.

Lenke til kommentar
I dag var det lyn og torden i Oslo en liten stund.

Gjett hvem som hadde glemt å dra ut kontakten?

Gjett hvem sitt 8800GTX som er ødelagt...

9011922[/snapback]

Jeg er glad jeg har en 3000VA Online UPS som beskytter alt linje og datautstyr jeg har. Jeg sitter også faktisk og surfer i opptil en time når strømmen går hehe.

Alt jeg trenger å gjøre når tordenværet kommer for alvor er å nappe ut RJ45 kontakten(huslinja) i trappa så er alt bak UPS'en.

Trist å høre...

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Fin jobb du har gjort på første siden i denne tråden Simalarion :thumbup:

Er lenge siden jeg har tittet innom her, men siden jeg omsider har fått somlet meg til en hardware oppgradering og nå har et Gainward8800 gts 640 legger jeg inn klokkeresultat her.

Så langt er det stopp på ca 725/1100 og sammen med en brukbar cpu klokk ga det 12620 poeng i 3DMark06. Det er da med vannkjøling. :)

post-56388-1184016269_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg med et EVGA 8800 Ultra Superclocked i maskina, og fy faen som det herjer! Kjøpte i utgangspunktet et XFX 8800 Ultra XXX som kjørte på 685/2300 default, men det var overhodet ikke stabilt før jeg senka frekvensene til 640, og selv på 625 mhz opplevede jeg kræsj ved lengre 3dmark 06 sesjoner. Ingen spill holdt så mye som fem minutter på originalfrekvensene, så dette var dårlig kvalitetskontroll fra XFX. EVGA kortet har i tillegg kjøleribbe på baksiden av GPU'en også, og dette kortet har fungert knall men kjører "bare" på 655/2250 original, ikke det at forskjellen er merkbar :)

CPUen er en Quad Extreme QX6700 med 4 gb low latency minne på 854 mhz og to raptor disker i raid 0, så skjermkortet blir fora med noe av det beste for tiden. Supreme Commander bør oppleves på dette systemet ;)

Endret av marsboer
Lenke til kommentar

Takker pcp160 :)

----------

Nå sitter jeg med et EVGA 8800 Ultra Superclocked i maskina, og fy faen som det herjer! Kjøpte i utgangspunktet et XFX 8800 Ultra XXX som kjørte på 685/2300 default, men det var overhodet ikke stabilt før jeg senka frekvensene til 640, og selv på 625 mhz opplevede jeg kræsj ved lengre 3dmark 06 sesjoner. Ingen spill holdt så mye som fem minutter på originalfrekvensene, så dette var dårlig kvalitetskontroll fra XFX. EVGA kortet har i tillegg kjøleribbe på baksiden av GPU'en også, og dette kortet har fungert knall men kjører "bare" på 655/2250 original, ikke det at forskjellen er merkba

Har du noen 3dmark tall?, koselig å fylt ut plassen til ultra kortet på første siden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...