just_me Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har hørt at EK sine blokker skal være rimelige gode. Har tenkt til å bestille meg en sånn. 8979421[/snapback] Enig, min er veldig bra. 8979711[/snapback] link? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Må nesten bare sjekke en ting; kjølere som er tilpasset GTX, passer vel til Ultra også, eller? Som den Intern linka til f.eks. evnt. denne. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 8980516[/snapback] Finnes på www.ekwaterblocks.com også, jeg kjøpte min der. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hva er forskjell på Acetal blokkene i forhold til de vanlige? Bedre ytelse? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 om du har plexi eller delrin topp har ingen ting å si på ytelsen men plexi er gjennomsiktig og knekker lettere/tåler mindre mens delring tåler mer og den er ikke gjennomsiktig .... Men ikke gå for fullcover blokk da det er mye penger å bruke på et kort da det ikke kan brukes på de neste ..... Swiftech MCW60-R eller den fra D-tek Lenke til kommentar
just_me Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 om du har plexi eller delrin topp har ingen ting å si på ytelsen men plexi er gjennomsiktig og knekker lettere/tåler mindre mens delring tåler mer og den er ikke gjennomsiktig .... Men ikke gå for fullcover blokk da det er mye penger å bruke på et kort da det ikke kan brukes på de neste ..... Swiftech MCW60-R eller den fra D-tek 8982091[/snapback] er dette ikke noe og statse på: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC23389&mcat=14s277 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 er dette ikke noe og statse på: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC23389&mcat=14s277 8982197[/snapback] Den hadde jeg aldri kjøpt iværtfall ikke tild en blod prisen der Men så er alt av WC utsyr i norge dyrt så da handler man enten på Petras Tech Shop eller Side Winder Computers og som vanlig slipper amn også oms og toll Noen ganger 40% billigere totalt Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 er dette ikke noe og statse på: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC23389&mcat=14s277 8982197[/snapback] Den hadde jeg aldri kjøpt iværtfall ikke tild en blod prisen der Men så er alt av WC utsyr i norge dyrt så da handler man enten på Petras Tech Shop eller Side Winder Computers og som vanlig slipper amn også oms og toll Noen ganger 40% billigere totalt 8982522[/snapback] Hvorfor slipper man toll og moms på disse nettbutikkene da? Er de registrert i norge eller? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nei, emn de setter ned versdien på pakken fro deg selv uten å spørre så du sakl slippe moms og toll er iværtfall min erfaring Nå snakker jeg om sidewindercomputers, men så gjør petra det også er jeg nokså sikker på bare husk å spør først for å være sikker Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvilke produsenter lager de beste kjølerene/viftene til GTS-korta? Tenker på 320-mb versjonen, vet ikke om det er forskjell på 320 og 640? Ser i erfaringene at noen skriver at Gainward-kortet er ganske kjølig, mens andre skriver at Club3D-kortet er ganske varmt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 netshop sine foxconn kort er kalde etter det jeg har sett.... ligger på 58 grader idle her og 70 load.... da med max 24/7 OC (620 mhx) og 29,2 grader i rommet (sommer i nord) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Okei. Ser også at Foxconn sitt 320MB OC er det billigste av alle 320MB-kortene (litt rart men ok), har dette potensiale til å klokke enda lenger enn vanlige 320MB, eller er blir det det samme som at jeg kjøper et vanlig 320MB og klokker det til 320MB OC sin hastighet? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vil tro at temperaturen på forskjellige kort bare er litt forskjellige. Har ikke så mye med produsent å gjøre. Dette fordi kjølingen er lik på alle kort. Har club 3d 8800GTX selv, kjører på 64-67 grader load. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Okei. La bare merke til at en kar med Club3D-versjonen sa at kortet lå på 70 grader idle mens en som hadde Gainward-versjonen skrev "bra kjøler". Men det kan vel være luftgjennomstrømningen i kabinettet osv kanskje. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Okei. La bare merke til at en kar med Club3D-versjonen sa at kortet lå på 70 grader idle mens en som hadde Gainward-versjonen skrev "bra kjøler". Men det kan vel være luftgjennomstrømningen i kabinettet osv kanskje. 8997975[/snapback] Romtemp/kabinettemp har mye å si, luftgjennomstrømning gjør sitt, hvor nærme kortet ligger mot andre komponenter osv.. Det er altså ikke noen sammenlignbare resultater, da variablene er altfor store. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Okei, flotte greier. Liker nemlig Club3D og XFX sin layout best Men ang. 320MB OC: Blir det det samme som at jeg kjøper et vanlig 320MB og klokker det til OC-versjonen sin hastighet? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Nå har jeg endelig fått et 8800GTX-kort inn i maskinen (nei, ikke fra MasterIT, om dere måtte lure ). Nå er det noen år siden jeg har brukt Nvidia, så jeg er litt "grønn" på driverinnstillingene. Antialiasing - transparency: Her er det tre moduser: Multisampling, supersampling og off. Hva gjør de enkelte? Hvilken innstilling gir best ytelse? Hvilken modus gir best forhold mellom ytelse/kvalitet? Texture quality: Her er vel kun Quality eller High Quality som er aktuelt. Jeg ser HQ deaktiverer en del optimalisering. Er HQ verdt det? Isåfall, hvor stort er ytelsestapet? I tillegg er det en del optimaliseringsfunksjoner jeg ikke aner hva betyr. Hva bruker dere? Til spill? Til benchmarks? Takk Endret 4. juli 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå