Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På et GX2 kort, så får man 1024 MB minne, tror det har noe med hvordan SLi oppsettet mellom de 2 korta er satt opp, eller om de står i SLi i det hele tatt... I manualen til mitt hovedkort står det at hvis jeg har et tokjerna kort i den ene porten, så vil den andre kjøre ved x8 hastighet... Og med to enkjerna kort kjører det x16 på begge kanaler...

8968384[/snapback]

Ja så det er bra ytelse på det? For 1600 kroner for et slikt kort er vel latterlig billig?

Lenke til kommentar
Ja så det er bra ytelse på det? For 1600 kroner for et slikt kort er vel latterlig billig?

8970225[/snapback]

I spill som støtter SLi i spill som ikke støtter SLI er det ytelse til et under klokket 7950gt

 

Uansett så ikke gå for det og for det andre så har ikike denne tråden noe med 7950GX2 å gjøre så jeg vil ikke ha noe mer snakk om enten 8800GTS eller 7950GX2 !!!

 

Du har alt fått svaret ditt !

Lenke til kommentar
Blir ikke shaderklokken økt når man klokker core og minne?

8970269[/snapback]

Bare ved å klokke core så øker den men du kan klokke minne så langt du vil utenom at shader clock øker

8970283[/snapback]

 

Hvor kan man se at den er økt? I rivatuner monitoring står den fremdeles på 1350 selv om både core og minne er klokket (625-2200).

Lenke til kommentar
Ja så det er bra ytelse på det? For 1600 kroner for et slikt kort er vel latterlig billig?

8970225[/snapback]

I spill som støtter SLi i spill som ikke støtter SLI er det ytelse til et under klokket 7950gt

 

Uansett så ikke gå for det og for det andre så har ikike denne tråden noe med 7950GX2 å gjøre så jeg vil ikke ha noe mer snakk om enten 8800GTS eller 7950GX2 !

 

Du har alt fått svaret ditt !

8970277[/snapback]

Trenger du tabletter eller? Hvorfor kan ikke jeg spørre om jeg burde velge GTS eller GX2 i en GTS-TRÅD?

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke jeg spørre om jeg burde velge GTS eller GX2 i en GTS-TRÅD?

Fordi det er en 8800 ULTRA\GTX\GTS Ytelse og OC egenskaper tråd og ikke en 8800 ULTRA\GTX\GTS eller 7950GX2 tråd ...

 

Nei trenger ikke tabletter er bare ganske irritert da PCutsyr har klart å levere meg et Defekt HK før kaviliken til OC NM og min copperhead har tatt kvelden og jeg sitter med en 400 dpi mus med et scroll hjul som ikke funger ......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...