Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
husker ikke, emn vent litt så skal jeg finne link til testen av det ;)

 

 

 

her er linken ;)test

8954841[/snapback]

 

ar testet med Fraps i BF2 og dette var innstillinger jeg brukte:

Alt på High og view distance på 100% med AF 16x og 1600x1200 så fikk jeg på Stock 100FPS over det hele selv under artileri rett foran meg. Det rare er at på 630/1050 så fikk jeg også 100FPS hele tiden på samme innstilinger så det virker som om Fraps ikke kan vise mer enn 100FPS

Noen som ikke fikk med eg at BF2 har en sperre på 100FPS....

Man kan fint sette denne FPS sperren langt høyere om ønsket. (du skriver bare game.lockFps [framerate])

:whistle:

 

Tenkte jeg bare skulle nevne det, til den som leste artikkelen. (noe som trekker en del ned på seriøsiteten)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Tenkte mer på per kanal :thumbup:

 

WheelMan_92:

 

Leste på vr-zones forum med en link tiln en side der det stod at P35 chipset vil få støtte for PCIe 2.0 via en senere BIOS oppdatering og jeg lagde en tråd om det her på forumet, emn ser nå at jeg glemte å legge ved link og jeg finner den ikke igjen :dontgetit:

8954514[/snapback]

 

Sier du det? *glad eier av P35 HK*

Lenke til kommentar
Pennywise:

Hørt noe mer?

8956629[/snapback]

Etter misnøyen som oppsto da jeg kritiserte MasterIT her i denne tråden, valgte jeg å stoppe med oppdateringene.

 

 

Men jeg kan si så mye som at jeg i dag mottok en faktura med betalingsfrist, uten at jeg har sett snurten av noe kort. De velger også å ignorere alle mine hendvendelser. Her har du virkelig creme de la creme blant norske webshopper :roll:

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Ja, det er jo ganske håpløst. Sende ut faktura men ikke varen.  Det må jeg si jeg aldri har opplevd med en webshop før.  MasterIT er sikkert billige, men regner ikke med de får noe av min business.  Betaler heller litt mer hos folk jeg kan stole på 100%.

8956883[/snapback]

Jeg er helt enig nå. Jeg har lært leksa, for å si det sånn. Jeg sendte en avbestilling i gårkveld til MasterIT. Det lyser på lang avstand at de aldri sendte kortet og å skylde på posten for sin egen inkompetanse går jeg ikke med på. Jeg regner ikke med at de svarer på avbestilligen eller gjør noe med det for den saks skyld. Jeg har bestilt fra en annen plass nå, og anser denne ordren for avsluttet. Om kortet mot all formodning skulle ankomme om noen uker, får det bare ligg hos posten og gå automatisk i retur. Jada jada, kall meg umoralsk om dere vil, meg jeg har fått så evig nok av dette firmaet at jeg rett og slett ikke bryr meg. Normalt sett ville jeg ha hentet pakken og sendt den i retur som angrerett, men jeg orker ikke engang tanken på en angrerettssak med MasterIT. Jeg ser for meg at det vil ende i en katastrofe av astronomiske dimensjoner.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Jeg er helt enig nå. Jeg har lært leksa, for å si det sånn. Jeg sendte en avbestilling i gårkveld til MasterIT. Det lyser på lang avstand at de aldri sendte kortet og å skylde på posten for sin egen inkompetanse går jeg ikke med på. Jeg regner ikke med at de svarer på avbestilligen eller gjør noe med det for den saks skyld. Jeg har bestilt fra en annen plass nå, og anser denne ordren for avsluttet. Om kortet mot all formodning skulle ankomme om noen uker, får det bare ligg hos posten og gå automatisk i retur. Jada jada, kall meg umoralsk om dere vil, meg jeg har fått så evig nok av dette firmaet at jeg rett og slett ikke bryr meg. Normalt sett ville jeg ha hentet pakken og sendt den i retur som angrerett, men jeg orker ikke engang tanken på en angrerettssak med MasterIT. Jeg ser for meg at det vil ende i en katastrofe av astronomiske dimensjoner.

 

Vær obs for at de da kommer til å sendet faktura for tort og svie, ta i så fall å send en e-mail der du forklarer saken som du senere kan vise til (selv om de ikke svarer på den).

 

Å gi f... er bestandig dumt, selv om du seff har rett til å være forbannet på dette.

Lenke til kommentar

Siden vi allerede er off topic angående temaet i denne tråden må jeg bare si min mening:

 

Det ser ut som om at jeg heldigvis kanselerte ordren i tide. Forferdelig kritikkverdig oppførsel av MasterIt dette, håper at folk leser dette og velger en annen leverandør av datadeler. Sjappa kan vel strengt tatt ikke kalles for en seriøs aktør på markedet, og er det noe vi ikke trenger så er det slike bakgårdsbedrifter :thumbdown:

 

På en annen side så kan det jo hende at andre har vært heldige i sin korenspondanse med MasterIt, og man blir jo veldig godt motatt på telefonen, til å begynne med iverfall, før problemene starter... :whistle: dessuten er 8800 kort dyre greier, og det er kjipt å bli lurt..

 

Min mening er: Har du gjordt noe så får du også stå for det. I dette tilfellet syns jeg at MasterIt burde legge seg flate og innrømme at heller ikke de er "feilfrie". Det er slik kundeservice skal være :yes:

 

ps: Pennywise, du har min fulle sympati, og jeg håper at alt ordner seg for deg ;)

Endret av amdme
Lenke til kommentar
kjører samme klokk på core, men jeg ligger på ca 83grader load?    Hvordan får du den så kald? :D   Når jeg hadde pc

en stående UTE, fikk jeg 70grader load.

8956676[/snapback]

 

Se her.

 

Bevis

8957001[/snapback]

 

 

oi. . men du fikk ganske høy score på 3d mark da! :D Kan det ha noe med at du har Quad CPU? Eller at du kjører windows xp? Jeg kjører vista , får bare 12500 på samme klokk som du.

 

 

På kjølingen på skjermkortet, tenkte jeg å skru av hele den plastikktingen som stenger luften inne med kjøleribbene :p og så skal jeg sette ei god vifte på den selv :love:

Lenke til kommentar

For å avslutte OT biten, og hvorfor den var særdeles så relevant for tråden.

 

Masterit blir stadig nevnt for produktene tråden omhandler. Det har i flere tilfeller vært komunisert sterk missnøye med denne leverandøren i forumet.

 

Stadig vekk er det noen som nevner disse tilbudene på GTX fra Masterit, og som jeg sa tidligere i tråden rundt dette.

 

"Skal jeg kjøpe GTX fra Masterit så blir det å dra innom kontoret på Storo i Oslo, vitaminveien 1., få boksen i hånden og ta handelen fra a-å der og da".

 

Jeg tok nøye korrespondanse med godeste Ivar i forkant og han hadde ingenting i mot at jeg kom innom og tok handelen over disk. Han kunne også fortelle meg at han hadde 6 EVGA pakker igjen når jeg var på nippet til å reise innom, for dagen etter å korrigere at han hadde 16 pakker på lager.

 

Selv om det ikke hadde innebært noen risiko for meg å dra innom forretningen og betale og få pakken i hånden så ble vurderingen min utfra tilbakemeldinger tidligere og at han ikke har oversikt over et så viktig kampanjeprodukt, at jeg sparte pengene og venter til høsten med å kjøpe et skjermkort.

 

Dette er helt klart veldig enkelt. Er det så vanskelig å kjøpe en vare så kan du virkelig ikke regne med å få postsale service om noen skulle være galt med produktet.

 

Ta Masterit for hva det er og vil du ta alt på egen kappe for å spare noen hundrelapper så vær forberedt på at et billig måltid kan gi magepine. Jeg tror ikke noen i dette forumet mangler evnen til å vurdere denne risikoen selv.

 

 

Men la oss diskutere gledene ved GTX.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg er så hjertens enig :) la dette avslutte OT´en.

 

Jeg får GTX kort til helgen, håper på fredag, da skal det klokkes, benches osv osv osv... På lørdag kommer forhåpentligvis e6600 :!: Så min helg skal bestå i klokking av GTX og e6600, samt en pils eller to,tre....... :yes:

 

Noen som tror at en klokket e6600 og et klokket GTX slår min billige e4300 og gts320 i sli? (se signatur for scores)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...