Pennywise Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) 1) De påsto kortene var på lager. Det var de altså ikke. 8927434[/snapback] Man kan ikke regne med at de oppdaterer lagerstatusen hvert sekund, for det må gjøres manuelt... Jeg har opplevd at det har tatt opp til 3 dager på komplett før det blir oppdatert 8931147[/snapback] Kan så godt være, men jeg kontaktet de per epost for å dobbelsjekke. Han sa de hadde 20 inne da jeg bestilte. Prisen er korrekt den Har 20 stk på lager men de kommer til å løpe ut døra regner jeg med ja Edit: Og jeg nekter å tro at Komplett oppdaterer lagerstatusen manuelt på alle sine varer. De selger så mange varer hver dag at et slikt system ville vært en monumental arbeidsoppgave å holde rede på. Jeg har dessuten alltid opplevd at lagerstatusen har gått ned etter at jeg har lagt inn bestillinger hos samtlige andre webshops jeg har bruk (forutsett at de ikke har 100+ på lager, da statusen ikke oppdateres før det kommer under 50, tror jeg). Endret 24. juni 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 På Komplett står det at lagerstatusen er drevet automatisk etter hva som går ut og inn.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Mener også Komplett har automatisk oppdatering. Vil tro de fleste nettbutikker har det. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Kjørte noen nye tester, men samme gpu/mem(Henholdsvis 655/2250) clock som EVGA Superclocked verisjonen; desverre vet jeg ikke hvordan det er mulig å klokke "Shader Clock" opp til 1660MHz, så taper vel noen få poeng der, men men. Endret 24. juni 2007 av KimmiK Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Bruk rivatuner for å sjekke shader frekvensen din. Du kan ikke overklokke bare Shader frekvensen. Klokker du GPU'en, så klokker du automatisk shaderene også. Endret 24. juni 2007 av andrull Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Stemmer, så det nå i HW monitoring; shader clock økte til 1660 under 3D Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Bruk rivatuner for å sjekke shader frekvensen din. Du kan ikke overklokke bare Shader frekvensen. Klokker du GPU'en, så klokker du automatisk shaderene også. 8931707[/snapback] Du kan vel klokke shader frekvensen uavhengig dersom du bruker f.eks nibitor til å editere bios. Så flasher man den på nytt. Lenke til kommentar
loups Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Joa, sikkert mulig det. Var 18 igjen i går da jeg sjekket. Jeg merket meg at de selger ExpertVision-kort til samme pris nå: http://masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:10500044 De har også noen billige Club3D inne: http://masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:1282584 8923011[/snapback] Hvordan er egentlig ExpertVision-kortet sammenlignet med Evga-kortet? Ble også oppringt med informasjon om at Evga-kortene var forsinket fra Danmark (eller noe slikt), men at jeg kunne få et ExpertVision-kort istedenfor. Valgte i utgangspunktet å vente, men ser at ETA på Evga-korta nå er 23.07. Hvis kortene er hipp som happ, så bytter jeg heller til et ExpertVision. Er særdeles lite oppdatert på hardware-fronten desverre, og kjenner egentlig ingen av disse to selskapene, så hvis noen har en formening om disse produktene så tar jeg gjerne imot tips. edit: Evga-kortet: http://masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:10500043;c:36132 Endret 25. juni 2007 av loups Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) 2 viktige argumenter for min egen del når jeg valgte EVGA var: - Garanti; EVGA er så og si best i markedet mht. garanti på sine produkter, 10 år som i min verden er mer enn nok, da jeg mest sannsynlig har byttet ut kortet før tiden løper ut. - "Step-up-program"; som sier det meste. Genial løsning, som gjør det mulig å oppgradere til nytt kort innen 90 dager etter registrert kjøp. Ellers valgte jeg EVGA fordi jeg synes det "oser" kvalitet av produktene dems; valget stod mellom XFX og EVGA (førstnevnte kan også sine saker) EDIT: btw har aldri vært borti ExpertVision Endret 25. juni 2007 av KimmiK Lenke til kommentar
loups Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 2 viktige argumenter for min egen del når jeg valgte EVGA var: - Garanti; EVGA er så og si best i markedet mht. garanti på sine produkter, 10 år som i min verden er mer enn nok, da jeg mest sannsynlig har byttet ut kortet før tiden løper ut. - "Step-up-program"; som sier det meste. Genial løsning, som gjør det mulig å oppgradere til nytt kort innen 90 dager etter registrert kjøp. Ellers valgte jeg EVGA fordi jeg synes det "oser" kvalitet av produktene dems; valget stod mellom XFX og EVGA (førstnevnte kan også sine saker) EDIT: btw har aldri vært borti ExpertVision 8940674[/snapback] Takk for svar. Ringte og hørte med MasterIT nå, og han sa det var en skriveleif at det stod 23.07. Fikk visstnok inn kortene på lørdag (23.06 hehe), og håpet alt skulle være klart til henting/utsendelse i løpet av kort tid. Hvis dette stemmer og jeg får kortet nå snarlig, så skal jeg si meg fornøyd med informasjonen og oppfølgingen fra MasterIT, på tross av feilinformasjonen på nettsiden til å starte med. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ja, av de samme grunnene hadde jeg også ikke valgt noe annet enn eVGA-kortet. Skulle gjerne kjøpt det selv, men nå kjøpte jeg 8800GTS i forrige måned, så gidder ikke stresse med det nå. Får heller ta det når evt. nestegenerasjonskort kommer og MasterIT forhåpentligvis fortsatt er i business, hehe. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Ringte MasterIT i dag. De påstår at kortet mitt ble sendt i forrige uke (selv om de visstnok ikke hadde de inne da, interessant). Jeg har også snakket med posten, som på sin side hardnakket påstår at pakken aldri ble levert inn. Da jeg fortalte dette til karen hos MasterIT, ble han irritert og sa snurt at han meget godt visste hva som gikk inn og ut av hans egen butikk. Han sa at han skulle følge opp saken og gi meg beskjed, men det har han ikke gjort så langt. Ikke har han svart på e-poster jeg sendte i forrige uke heller. Forøvrig synes jeg ikke de virket spesielt serviceinnstilt. Så nå sitter jeg her med sjegget i postkassa, og det er lite jeg kan gjøre. Kortet ble bestilt i oppkrav, så det frister stort bestille fra en annen plass og gi opp hele MasterIT. Jeg håper dere andre har mer flaks med bestillingene deres, for stort værre enn dette kan det ikke bli. Kanskje det er Posten som tar feil, det ville i allfall ikke vært første gang. Men jeg våger nesten ikke å håpe... Endret 25. juni 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
Intern Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Husker yaha.no måtte sende meg 2x 8GB minnestick'er pga en i posten hadde rappet eller mistet den ene. Som jeg sa for noen sider tilbake, Posten Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Husker yaha.no måtte sende meg 2x 8GB minnestick'er pga en i posten hadde rappet eller mistet den ene. Som jeg sa for noen sider tilbake, Posten 8941240[/snapback] Absolutt, Posten er ikke alltid til å stole på. Men om posten har prestert å miste denne pakken, vil det fort vise seg hvilket servicenivå masterit ligger på. Per nå er jeg særdeles skeptisk, men vi får se. Jeg er i allfall vanvittig glad for at jeg valgte oppkrav og ikke Visa. Endret 25. juni 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Husker yaha.no måtte sende meg 2x 8GB minnestick'er pga en i posten hadde rappet eller mistet den ene. Som jeg sa for noen sider tilbake, Posten 8941240[/snapback] Absolutt, Posten er ikke alltid til å stole på. Men om posten har prestert å miste denne pakken, vil det fort vise seg hvilket servicenivå masterit ligger på. Per nå er jeg særdeles skeptisk, men vi får se. Jeg er i allfall vanvittig glad for at jeg valgte oppkrav og ikke Visa. 8941269[/snapback] Til dere begge, bruk tollpost eller hva det nå heter , er ikke sikkert alle nettbutikker har/bruker det, men det er verdt og bruke når du har valget om det... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Jepp. Jeg bestilte Logitech's racing ratt, G25, fra Amentio (Tr.heim) rundt kl 15:00 her en dag. Pakken ble sendt med tollpost, og kom frem til meg dagen etter (Oslo). Endret 25. juni 2007 av Intern Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Husker yaha.no måtte sende meg 2x 8GB minnestick'er pga en i posten hadde rappet eller mistet den ene. Som jeg sa for noen sider tilbake, Posten 8941240[/snapback] Absolutt, Posten er ikke alltid til å stole på. Men om posten har prestert å miste denne pakken, vil det fort vise seg hvilket servicenivå masterit ligger på. Per nå er jeg særdeles skeptisk, men vi får se. Jeg er i allfall vanvittig glad for at jeg valgte oppkrav og ikke Visa. 8941269[/snapback] Visa trekkes vel ikke før posten har registrert at du har hentet pakken, tror jeg. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er vel nesten på grensen til paranoditet dette her. (om det går ann å si det) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Visa trekkes vel ikke før posten har registrert at du har hentet pakken, tror jeg. Visa trekkes før pakkingen og sendingen begynner ogh hvis et ikke blir trekt så blir det ikke sendt, så det blir nok trekt med engang Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er vel nesten på grensen til paranoditet dette her. (om det går ann å si det) 8942768[/snapback] Hva er? Å være føre var på mindre kjente nettsjapper? Du om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå