Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det første bildet der default-testen?

8916360[/snapback]

 

:p

ja fint det der ja, er vel det beste jeg har sett på et stock system... er det vanlig ultra med 612 mhz på core?

 

sparks: slik jeg har sett rundt klokker ultra en del bedre enn gtx. 670 går fint på luft og 710 på vann

 

nå tror jeg du edited bort spørsmålet jeg svarte på :p

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
er det første bildet der default-testen?

 

Alle tester er kjørt på default ja. Eneste som er klokket i systemet er CPU 1:1 mot ram til 3.3 Ghz som du ser.

 

ja fint det der ja, er vel det beste jeg har sett på et stock system... er det vanlig ultra med 612 mhz på core?

 

EVGA 8800 Ultra - Ikke superclocked verisjonen

 

Skal benytte kvelden til å teste kortet :cool:

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Off, det står enda bare "mottatt data om sending" på sporingsnummret jeg fikk fra MasterIT. Jeg har selv aldri opplevd at postens sporingssystem har sviktet så fullstendig. Videre merker jeg meg at eVGA-kortet er helt borte fra MasterITs sortiment. Merkelig, merkelig...

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Joa, sikkert mulig det. Var 18 igjen i går da jeg sjekket. Jeg merket meg at de selger ExpertVision-kort til samme pris nå: http://masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:10500044

 

De har også noen billige Club3D inne: http://masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:1282584

8923011[/snapback]

 

 

det masterit driver med nå, er det en tjuvstart på det annonserte prisfallet fra nvidia?

Lenke til kommentar
Joa, sikkert mulig det. Var 18 igjen i går da jeg sjekket. Jeg merket meg at de selger ExpertVision-kort til samme pris nå: http://masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:10500044

 

De har også noen billige Club3D inne: http://masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:1282584

8923011[/snapback]

det masterit driver med nå, er det en tjuvstart på det annonserte prisfallet fra nvidia?

8923282[/snapback]

Prisen er nå omtrent den samme som da jeg kjøpte min GTX i januar for kr. 3995.
Lenke til kommentar
evga kortene ble forsinket... fikk telefon der de spurte om jeg ville ha et annet merke istede, for det kunne de sende på dagen.... men jeg valgte å vente på evga kortet. Ble sendt idag eller på mandag :)

8924072[/snapback]

Kan du oppgi nummret de ringte fra? Det var noen som ringe da jeg var på jobb i dag, men jeg fikk ikke tatt telefonen. Har prøvd å spore nummeret uten hell. Litt teit at det står "sendt" under ordrestatus hvis det i realiteten ikke er det. Jeg kan godt vente et par dager ekstra, men da bør de informere meg om det, og det helst via e-post. :nei:

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Her baller det på seg. Jeg kontaktet posten, og de kunne bekrefte at denne pakken aldri har blitt sendt. Så her har MasterIT servert meg to løgner på en gang:

1) De påsto kortene var på lager. Det var de altså ikke.

2) Kortet står som "sendt" under ordrestatus. Dette er ren skjær løgn.

 

Jeg skal prøve å ringe dem på mandag. Jeg skal iallfall holde meg langt unna denne butikken i all overskuelig framtid. Mine bange anelser vedrørende denne butikken viser seg å komme til sin rett.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Jeg er aldri uvennlig i mine e-poster. Jeg prøver alltid å være så objektiv og saklig som mulig. Feil skjer, det er jeg fullstendig inneforstått med. Men når så mange feil skjer på en gang, kan jeg ikke bli annet enn suspekt. Jeg solgte mitt gamle skjermkort i go tro på at jeg skulle motta det nye i helga. Ordren sto tross alt som "sendt". Nå sitter jeg med en PC jeg ikke kan bruke, og det er særdeles irriterende.

 

Jeg har sendt en mail hvor jeg ber om en forklaring på nevne komplikasjoner. Den ble sendt i går kveld, og det ser ikke ut som de jobber i helgene. Får avvente til mandag før jeg gjør noe videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...