Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Pennywise:

Hmm du hadde vel muligheten til å avbryte kjøpet?

Smirnoff/wheelman:

De selger et 320MB OC 575/1800 til 2250,- nå, det er vel ikke mye. Fordelen med OC variant er jo at den er utprøvd med klokk og innehar garanti selv med denne klokken.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pennywise:

Hmm du hadde vel muligheten til å avbryte kjøpet?

8899485[/snapback]

Selvsagt. Men selv med den portoen sparer jeg nesten 500 kroner over neste konkurrent på lista. Jeg nekter også å betale med kort hos MasterIT etter å ha lest om innkassorotet deres.

Lenke til kommentar
Forresten, de skulle ha 119,- kroner EKSTRA for oppkrav! Mao, 119 + 140 = 259,- i porto. Landeveisrøveri deluxe.

De skulle ha ekstra mye for oppkrav når jeg bestilte også, men når den kom i posten kostet den kun normal oppkrav takst noe rundt 50,- ...

8899546[/snapback]

Det er fordi de Masterit.no tar et gebyr for oppkravet, slik også flere webbutikker gjør. Det er mindre lønnsomt for dem å sende en vare uten betaling, samt at kunden kan unnlate å hente varen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Forresten, de skulle ha 119,- kroner EKSTRA for oppkrav! Mao, 119 + 140 = 259,- i porto. Landeveisrøveri deluxe.

De skulle ha ekstra mye for oppkrav når jeg bestilte også, men når den kom i posten kostet den kun normal oppkrav takst noe rundt 50,- ...

8899546[/snapback]

Virkerlig? Interessant. Jeg håper det viser seg å stemme. Jaja, blir spennende å se hvor lang tid de bruker på å få sendt dette.

Lenke til kommentar
Smirnoff/wheelman:

De selger et 320MB OC 575/1800 til 2250,- nå, det er vel ikke mye. Fordelen med OC variant er jo at den er utprøvd med klokk og innehar garanti selv med denne klokken.

8899485[/snapback]

Ja, det er jo egentlig det som er greit. Jeg hadde forsåvidt bare valg mellom Asus-kort på stock hastighet for kun 150,- mindre og dette MSI-kortet. Og siden jeg hentet det selv, så sparte jeg meg frakt og venting også.

Lenke til kommentar

Hei har Windows Xp x64 inne nå noen som vet om et 100% kompatibelt OC progg? henger seg under overklokking med RivaTuner og Ntune og ATi tool som er x86 program.. kommer ikke lenger enn 55x på core og 18xx effektivt på minnet med x86 xp kom jeg opp til 600/1998 før det bynte å bli ustabilt..

Lenke til kommentar

Til min store overraskelse ser jeg nå at kortet fra MasterIT faktisk er sendt! Dette hadde jeg faktisk ikke trodd. Jeg fikk ingen sendingsbekreftelse på mail, dog, men sporingsnummret stemmer. Nå gjenstår det bare å se om de klarte å sende rett kort :D

Lenke til kommentar
Jaja, der var et eVGA GeForce 8800GTX bestilt fra MasterIT. Jeg merker meg at lagerstatusen fortsatt står på 20. Jaja, vi får se.

8899421[/snapback]

Hei ... bare for å informere...

Frakt hos oss er beregnet frakt .. Vi regulerer dette når frakt omkostningene faktisk foreligger .. dette til informasjon..

Vi arbeider med å få dette automatisert men det vil ta tid dessverre...

Lenke til kommentar
Jaja, der var et eVGA GeForce 8800GTX bestilt fra MasterIT. Jeg merker meg at lagerstatusen fortsatt står på 20. Jaja, vi får se.

8899421[/snapback]

Hei ... bare for å informere...

Frakt hos oss er beregnet frakt .. Vi regulerer dette når frakt omkostningene faktisk foreligger .. dette til informasjon..

Vi arbeider med å få dette automatisert men det vil ta tid dessverre...

8906484[/snapback]

Takk for den oppklaringen. Dere burde kanskje opplyse kundene en eller annen plass på siden om dette? Vil tro det er mange som dropper ordren når de ser et porto-/oppkravsgebyr på 260 kroner.

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd at det har stått "mottatt data om sending" over flere dager hos Posten? Dette har stått siden i går på ordren min fra MasterIT. Nå er jeg noe utålmodig, men dette skal da ikke ta mer en et døgn?

8913509[/snapback]

Den er sendt, det er bare posten som er treige til og oppdatere :)

Lenke til kommentar

Har opplevd mange ganger at pakken har vært registrert innlevert feks. på postsentralen i oslo, så har det ikke skjedd noe mer før pakken var på døra... :)

Det er ikke bestandig at systemet funker slik det skal... men deet er bare å smøre seg med tålmodighet :yes:

Masterit kan jeg bare skryte av.. de har en fabelaktig kundeservice og de strekker seg veldig langt for å hjelpe kundene sine... 10 poeng fra meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...