Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk svar fra MasterIT:

Prisen er korrekt den

 

Har 20 stk på lager men de kommer til å løpe ut døra regner jeg med ja J

 

MVH

 

Ivar Botn

 

Innkjøpsleder

 

Master-IT AS

 

Ser at de fortsatt opererer med en lagerstatus på 20. Hm... jeg vurderer sterkt å kjøpe nå. Det eneste som holder meg litt tilbake er det litt frynsete ryktet MasterIT har.

 

Men et 8800GTX for 3876,- er en helt enestående god pris, det skal de virkelig ha.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Vel som sagt har ikke masterit så godt rykte det kan være en grunn er jo akkurat derfor du nøler :)

 

Ellers trro jeg ikke e er så flinke til å oppdatere lagerstatus var ikke de de første ukene iværtfall :S

8898091[/snapback]

Godt poeng. Men det skal dog sies at enkelte går helt av skaftet når gode tilbud dukker opp. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett tråder hvor folk har prøvd å kjøpe ting som er helt opplagt feilpriset. Når det gjelder lagerstatus: Er ikke dette automatisert? De kan da ikke sitte og oppdatere manuelt?

 

Off, jeg står ovenfor et svært vanskelig valg.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Aiaiai, mange "go for it"-poster her nå. Jeg tenker uansett å bruke oppkrav for å unngå komplikasjoner (spesielt etter jeg leste den tråden om MasterIt hvor folk fikk innkassokrav etter Vista-handel der). Det jeg er litt redd for er å havne i returproblemer, hvis kortet for eksempel skulle vise seg å være DOA (dead on arrival). Har ikke sett noen kommentere MasterITs returordninger.

 

Akkurat nå sier 80% av meg ja, mens 20% nøler. Men men, takk for den moralske "støtten", hehe :D

Lenke til kommentar
Aha Smirnoff, sitter å lurer på om jeg bør gå for en OC 320 på tilbud nå eller et 640MB kort fordi jeg har en 24" skjerm hmm.

 

Litt lei av mitt midlertidige 7600GS akkurat nå hehe. (lånt fra en barebone)

8896975[/snapback]

Komplett har tilbud på et 640MB kort, og fabrikkOC kort er waste :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...