Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Det koster vel penger å være med i prisguiden? Tviler på at disse gutta har mye penger til overs etter den vanvittige prisingen de holder på med :p

8893141[/snapback]

Korrekt. Mindre nettbutikker har ikke råd til å betale i dyre dommer for å komme med på prisguiden. (desverre)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det koster vel penger å være med i prisguiden? Tviler på at disse gutta har mye penger til overs etter den vanvittige prisingen de holder på med :p

8893141[/snapback]

Korrekt. Mindre nettbutikker har ikke råd til å betale i dyre dommer for å komme med på prisguiden. (desverre)

8893249[/snapback]

*snufs*'

Hva med og lage vår egne lille prisguide?, eller i det minste en liste over små nettbutikker (som masterit)? :)

Lenke til kommentar

Bestilte selv et GTX for 3995,- engang før jul og da fikk jeg et brukt produkt, emn fikk sendt et nytt i posten også fikk jeg beholde det brukte i 2-3dager så da hadde jeg 2stk 8800GTX, men den gang hadde jeg ikke HK for SLI :cry::cry: (AW9D-MAX)

Kostet meg ingen ting å få det nye og de sa de importerte rett fra club3d selv, de brukte litt tid på å få sendt pakken, men det var fordi de også hadde kampanje å 50gb disker og fikk mange bestillinger så de var overbelaste eller under bemannet ....

Lenke til kommentar
Hva med og lage vår egne lille prisguide?, eller i det minste en liste over små nettbutikker (som masterit)? :)

8893276[/snapback]

Tenkte på det istad :p

Jeg har bare gode ting å si om masterit.

Kjøpte mitt GTX kort der for 3995,- tidlig i år.

Dro å hentet det, siden jeg bor 2 km+- unna.

Fikk bli med opp på kontoret hans hvor det lå tett med CLUB 3D GTX'er og div. andre ting.

Betalte kontant og ble ønsket vel igjen :)

Det gjorde heller ingenting at det satt en nydelig svenske i resepsjonen :)

Lenke til kommentar
Åja, sorry :p

La ikke merke til det. Da blir saken litt anderledes :)

eVGA GeForce 8800 GTX til 3876,-

8892415[/snapback]

Hvor er kjøp-knappen? :scared:

8892535[/snapback]

Jeg sendte forespørsel om EVGA kortet til [email protected], og får dette "out of office" svaret. Hmmm *kremt*

-------- Opprinnelig melding --------

Emne:  Out of Office: EVGA-------------

Dato:  Tue, 19 Jun 2007

Fra:  Ivar <[email protected]>

Hei. er dessverre på reise, tilbake i morgen. :) Jeg kan dessverre ikke besvare mail eller telefoner i denne perioden.

Intern:

Hadde du angrefrist når du handlet på den måten? Hvordan er service nivået om noe er galt med kortet?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hva bruker 8800gtx å ligge på i temp? Kjørte et i ~40min med 3dmark 05 her nå, og det er jo pitle meg varmere enn sola :p (tenke ikke på å sjekke onboard temp målern før jeg skrudde av da)

Men om noen vet hva ca det bruker å ligge på under load etter si en time så fyr løs.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Everest :)

8896662[/snapback]

Siden du bruker everest er det ikke så lett å se temperaturen i spill. I rivatuner kan man jo overvåke temperaturen i en graf mange minutter tilbake. Husk at temperaturen på skjermkort faller drastisk fort.

Sparks: post-108748-1182260830_thumb.jpg ;)

Endret av Megern
Lenke til kommentar

Mitt MSI 8800GTS OC (fabrikklokket til 575/1700) ligger på rundt 48-54 grader idle og fra 62-67 grader load. (Avhengig av om det er varmt eller kjølig om dagene. Været har jo variert så sterkt). Har forøvrig en 92mm vifte i kabinettdøra som blåser på kortet.

Har ikke prøvd å klokke kortet noe videre da jeg ikke synes det er noe særlig mer å hente i forhold til hvor mye varmere kortet hadde blitt. Men får se om jeg får eksperimentert litt en dag da. :)

Lenke til kommentar

Aha Smirnoff, sitter å lurer på om jeg bør gå for en OC 320 på tilbud nå eller et 640MB kort fordi jeg har en 24" skjerm hmm.

Litt lei av mitt midlertidige 7600GS akkurat nå hehe. (lånt fra en barebone)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...