Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Det koster vel penger å være med i prisguiden? Tviler på at disse gutta har mye penger til overs etter den vanvittige prisingen de holder på med :p

8893141[/snapback]

Korrekt. Mindre nettbutikker har ikke råd til å betale i dyre dommer for å komme med på prisguiden. (desverre)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det koster vel penger å være med i prisguiden? Tviler på at disse gutta har mye penger til overs etter den vanvittige prisingen de holder på med :p

8893141[/snapback]

Korrekt. Mindre nettbutikker har ikke råd til å betale i dyre dommer for å komme med på prisguiden. (desverre)

8893249[/snapback]

*snufs*'

Hva med og lage vår egne lille prisguide?, eller i det minste en liste over små nettbutikker (som masterit)? :)

Lenke til kommentar

Bestilte selv et GTX for 3995,- engang før jul og da fikk jeg et brukt produkt, emn fikk sendt et nytt i posten også fikk jeg beholde det brukte i 2-3dager så da hadde jeg 2stk 8800GTX, men den gang hadde jeg ikke HK for SLI :cry::cry: (AW9D-MAX)

 

Kostet meg ingen ting å få det nye og de sa de importerte rett fra club3d selv, de brukte litt tid på å få sendt pakken, men det var fordi de også hadde kampanje å 50gb disker og fikk mange bestillinger så de var overbelaste eller under bemannet ....

Lenke til kommentar
Hva med og lage vår egne lille prisguide?, eller i det minste en liste over små nettbutikker (som masterit)? :)

8893276[/snapback]

Tenkte på det istad :p

 

Jeg har bare gode ting å si om masterit.

Kjøpte mitt GTX kort der for 3995,- tidlig i år.

Dro å hentet det, siden jeg bor 2 km+- unna.

Fikk bli med opp på kontoret hans hvor det lå tett med CLUB 3D GTX'er og div. andre ting.

 

Betalte kontant og ble ønsket vel igjen :)

 

Det gjorde heller ingenting at det satt en nydelig svenske i resepsjonen :)

Lenke til kommentar
Åja, sorry :p

 

La ikke merke til det. Da blir saken litt anderledes :)

 

eVGA GeForce 8800 GTX til 3876,-

8892415[/snapback]

Hvor er kjøp-knappen? :scared:

8892535[/snapback]

Jeg sendte forespørsel om EVGA kortet til [email protected], og får dette "out of office" svaret. Hmmm *kremt*

-------- Opprinnelig melding --------

Emne:  Out of Office: EVGA-------------

Dato:  Tue, 19 Jun 2007

Fra:  Ivar <[email protected]>

 

Hei. er dessverre på reise, tilbake i morgen. :) Jeg kan dessverre ikke besvare mail eller telefoner i denne perioden.

 

Intern:

Hadde du angrefrist når du handlet på den måten? Hvordan er service nivået om noe er galt med kortet?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg bruker Everest :)

8896662[/snapback]

Siden du bruker everest er det ikke så lett å se temperaturen i spill. I rivatuner kan man jo overvåke temperaturen i en graf mange minutter tilbake. Husk at temperaturen på skjermkort faller drastisk fort.

 

Sparks: post-108748-1182260830_thumb.jpg ;)

Endret av Megern
Lenke til kommentar

Mitt MSI 8800GTS OC (fabrikklokket til 575/1700) ligger på rundt 48-54 grader idle og fra 62-67 grader load. (Avhengig av om det er varmt eller kjølig om dagene. Været har jo variert så sterkt). Har forøvrig en 92mm vifte i kabinettdøra som blåser på kortet.

 

Har ikke prøvd å klokke kortet noe videre da jeg ikke synes det er noe særlig mer å hente i forhold til hvor mye varmere kortet hadde blitt. Men får se om jeg får eksperimentert litt en dag da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...