Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Nvidia ikke holder sin del av dette så blir det kanskje et HD 2900XT istedet, jeg tror den har mye krefter som ikke har kommet frem ennå.

 

Tror de første som kjøpte disse kortene til introduksjonstilbudet 2995,- har gjort et kupp.

8891011[/snapback]

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335101

 

Koster faktisk en hundrelapp mindre nå enn de gjorde ved launch. Ikke til å benekte at prisen gjør kortet interessant. Men alle ting tyder på at ATI/AMD har tråkket litt i salaten i denne runden.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Hvis Nvidia ikke holder sin del av dette så blir det kanskje et HD 2900XT istedet, jeg tror den har mye krefter som ikke har kommet frem ennå.

 

Tror de første som kjøpte disse kortene til introduksjonstilbudet 2995,- har gjort et kupp.

8891011[/snapback]

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335101

 

Koster faktisk en hundrelapp mindre nå enn de gjorde ved launch. Ikke til å benekte at prisen gjør kortet interessant. Men alle ting tyder på at ATI/AMD har tråkket litt i salaten i denne runden.

8891145[/snapback]

De landet nok ikke der de og vi håpet nei, men så lenge prisen er så god så gjør det lite :). Finnes det overgang til 8pins porten?

Lenke til kommentar
Hva i alle dager. Dette er da fantastisk? Er MasterIT å stole på? Aldri hørt om dem før. Tror jeg sender en mail og spør om det evt. er en feilprising før jeg bestiller.

8892771[/snapback]

Det er nok sikkert ikke feilprising nei.

8800GTX har jo kostet under 4000kr i et halvt år på MasterIT, så at de har senket prisen med 100kr ville jeg ikke regnet som feilprising nei. :innocent:

Både jeg og andre personer som jeg kjenner har handlet der (ja det var et 8800GTX kort), og aldri hatt noen problemer. MasterIT slo faktisk rekorden til SHG.no med raskeste levering. (under 24 timer) :p

Lenke til kommentar
Hva i alle dager. Dette er da fantastisk? Er MasterIT å stole på? Aldri hørt om dem før. Tror jeg sender en mail og spør om det evt. er en feilprising før jeg bestiller.

8892771[/snapback]

Jeg kjøpte min GTX der for kr. 3995 i januar.

 

Selv om at jeg har hatt ingen problemer med dem, har en del andre hatt det:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=680159&st=0

Endret av guezz
Lenke til kommentar
Tror faktisk jeg er villig til å prøve. Velger oppkrav slik at de i allfall ikke får pengene mine før jeg får kortet.

 

Jeg skjønner dog ikke hvordan de kan selge kortet for 560 kroner under neste konkurrent på lista.

8892972[/snapback]

Det jeg lurer på, er hvorfor de ikke er i prisguiden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...