Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik som det er, så er vel 90-serien beregnet på kort eldre enn 8x00-serien.

8766092[/snapback]

 

 

ville ikke en gang installere seg så jeg fulgte tipset ditt over om 158.22.

 

driver og kjører litt testing, 620/1800 hadde trodd minnet skulle gå høyere enn det :hmm: gir 17733 i 3dmark 2005

 

hvis jeg skal klage på noe så er det at kortet får frem de underligste lyder fre psu, alltså piping.

 

kom frem til fine 24/7 settings. må si dette var et fint kjøp til 2250,- :yes:

post-70872-1180806067_thumb.jpg

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Til dere som har installert DX10 patchen til Company of Heroes:

 

Anbefaler dere å bruke nyeste BETA-driver fra nVidia lanser i går:

 

Driver: 158.45

 

32-bit:

http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_158.45.html

 

64-bit:

http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_158.45.html

8760909[/snapback]

 

Ganske riktig. Hakkingen forsvant med de nye beta driverne. Men jeg får ikke noen ikoner i start menyen på Company Of Heroes i Vista. Merkelig. Men en bagatell.

Lenke til kommentar
hmmm venter på et 8800GTS 640MB eller GTX tilbud. Ser ut som det kun er GTS 320 som får de gode prisene om dagen.

8767110[/snapback]

 

Jau, det billigste man får 8800GTS 640 for om dagene er vel 2995,-. Som ikke er halvgærnt synes jeg, men det kommer vel alltids et tilbud rekende en gang i tiden, hehe. ATI må få ut resten av korta sine, så vi kanskje kan se noe hardere konkurranse i midtsegmentet.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Ikke det som er tilfelle...

Men det er dårlig salg og ikke mange som vil ha GTS 320...

derfor lager de til "tilbud" på de kortene..

8767341[/snapback]

Hmm jeg vil ha GTS640 eller GTX, men venter de for lenge med gode priser så vil jeg ikke ha de lenger. Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Har fundert litt på det der...

Kan de ha lagt inn sperre på de? :p, så vi ikke skal kunne klokke høyere med standardkjøling? :dontgetit:, sånn at den sperra går etter temp, jo lavere temp, jo høyere får vi klokke? :love:

8768769[/snapback]

Er nok ingen sperre der tror jeg. Mener du på memory da eller. Har sett flere som har klart over 2000 på stock kjøling og rundt 650 på stock kjøling også. Er nok bare personer som er mer heldige enn andre med kortene sine.

Lenke til kommentar

Jeg klarte og kjøre mitt @ 630-640/1050-1100 uten spessielt irriterende mange artifacts i Test Drive Unlimited. Kjørte da 1600x1200, HDR på, Maks AA og AF (8xAA og 16xAF eller no, maks i kontrollpanelet hvertfall) , og datt aldri under 30 FPS... Jeg så heller ingen antydning til lagg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...