Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

skal du kjøre spill på stor skjerm så er det lcd skjerm eller lerret som er anbefalt..Ikke plasma...Plasma egner seg dårlig til spilling med tanke på den lave oppløsningen man får..

8689522[/snapback]

 

tro meg det er syyykt heftig, merker ikke at det er lav oppløsning, dessuten er det foreløpig alt for dyrt med større oppløsninger. men det kommer vel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WARNING! OFFTOPIC

 

skal du kjøre spill på stor skjerm så er det lcd skjerm eller lerret som er anbefalt..Ikke plasma...Plasma egner seg dårlig til spilling med tanke på den lave oppløsningen man får..

8689522[/snapback]

 

tro meg det er syyykt heftig, merker ikke at det er lav oppløsning, dessuten er det foreløpig alt for dyrt med større oppløsninger. men det kommer vel

8693220[/snapback]

 

Så at masterit.no hadde tilbud på en 1080i plasma tv, til under 13000,-

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Plasma er ut..ingen som vil ha det lenger....

8697076[/snapback]

Det er ikke helt sant. Vet at LCD tar mer og mer over, men plasma er ikke død!

Pioneer sin nye serie plasma TV'er har full HD oppløsning og 20000:1 i kontrast! Ingen LCD som kan konkurere med disse i kontrast/sort nivå....det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Plasma er ut..ingen som vil ha det lenger....

8697076[/snapback]

Det er ikke helt sant. Vet at LCD tar mer og mer over, men plasma er ikke død!

Pioneer sin nye serie plasma TV'er har full HD oppløsning og 20000:1 i kontrast! Ingen LCD som kan konkurere med disse i kontrast/sort nivå....det er helt sikkert.

8697868[/snapback]

Ikke i pris heller, tipper jeg. :p

Lenke til kommentar
Plasma er ut..ingen som vil ha det lenger....

8697076[/snapback]

Det er ikke helt sant. Vet at LCD tar mer og mer over, men plasma er ikke død!

Pioneer sin nye serie plasma TV'er har full HD oppløsning og 20000:1 i kontrast! Ingen LCD som kan konkurere med disse i kontrast/sort nivå....det er helt sikkert.

8697868[/snapback]

Ikke i pris heller, tipper jeg. :p

8697917[/snapback]

 

 

Jeg har plasma og det kommer jeg til å kjøpe igjen :love:

 

synes lcd er for data....

Lenke til kommentar

Jeg kjører begge kjernene på 670mhz og minnet på 1050 mhz men i rivatuner så viser den bare 576mhz mens minnet ligger på 1050. Noen som vet hva dette skyldes eller har samme problem?

 

EDIT: Kan det skyldes i at jeg bruker en driver som ikke er støttet i rivatuner? 158.22 med Rivatuner 2.01?

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
nå har jeg kjørt 3dmark05      18989 3dmarks med et single asus 640gts overklokket

8698952[/snapback]

 

 

Jeg kjører begge kjernene på 670mhz og minnet på 1050 mhz men i rivatuner så viser den bare 576mhz mens minnet ligger på 1050. Noen som vet hva dette skyldes eller har samme problem?

 

EDIT: Kan det skyldes i at jeg bruker en driver som ikke er støttet i rivatuner? 158.22 med Rivatuner 2.01?

8699255[/snapback]

 

jeg bruker 158.27 og brukte 160.3 når jeg benchet. bruker rivatuner 2.01 ingen slike problemer... godt mulig at kortet ditt ikke overklokker så mye? kanksje det er en sikkerhetsinnstilling i rivatuner...

 

prøv å øke throttle samtidig det skal gi resultater.

 

jeg bruker forresten bare rivatuner til viftestyring og temp avlesning så jeg er ikke "inni" det programmet!

Lenke til kommentar
hehe, det var ikke et spm direkte til deg da :) men ja, kanskje den ikke går så høyt? hmm...

8700354[/snapback]

 

 

 

 

 

 

hehe vittig. spydighet; hvorfor qouta du meg da?? dessuten ga jeg deg jo svar på et åpent forum..

 

 

håper du uansett finner ut av det!!

Endret av sollys
Lenke til kommentar

hehe, neida...iche slikt ment :) jeg skulle ikke quote deg..

 

 

"jeg bruker forresten bare rivatuner til viftestyring og temp avlesning så jeg er ikke "inni" det programmet!" siden du skrev dette trodde du kanskje at jeg rettet spm direkte til deg :)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

her er min første 3dm03 score 39247 3dmarks *single*

 

 

har lagt ved bilde, til høyre er den info om scoren jeg så som hadde single. plass nr 8 etter meg!

 

dette synes jeg var ganske bra av pc' min:cool: , jeg kjører ikke like stramt...

post-119808-1180111144_thumb.jpg

Endret av sollys
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd atnår man prøverå klokke skjermkortene så bare

stiller den ned frekvensen av seg selv? Selv om jeg prøver med 590 mhz på korteneså stiller den seg til 576 mhz etter på. Dette gjelder kun kjernen, minnet

stiller seg ikke tilbake.

 

Har prøvd rivatuner, powerstrip, nTunes først når jeg setter klokken med ATi Tools, da forblir klokken det jeg setter den til, uten å gå tilbake til default (ifølge rivatuner og nTunes)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Jeg kjører begge kjernene på 670mhz og minnet på 1050 mhz men i rivatuner så viser den bare 576mhz mens minnet ligger på 1050. Noen som vet hva dette skyldes eller har samme problem?

 

EDIT: Kan det skyldes i at jeg bruker en driver som ikke er støttet i rivatuner? 158.22 med Rivatuner 2.01?

8699255[/snapback]

Prøv å sjekk frekvensen i graf-funksjonen til Rivatuner. Da får du vite den eksakte frekvensen. ;)

Lenke til kommentar
Jeg kjører begge kjernene på 670mhz og minnet på 1050 mhz men i rivatuner så viser den bare 576mhz mens minnet ligger på 1050. Noen som vet hva dette skyldes eller har samme problem?

 

EDIT: Kan det skyldes i at jeg bruker en driver som ikke er støttet i rivatuner? 158.22 med Rivatuner 2.01?

8699255[/snapback]

Prøv å sjekk frekvensen i graf-funksjonen til Rivatuner. Da får du vite den eksakte frekvensen. ;)

8702477[/snapback]

 

 

Det er her den klikker, når jeg ser på grafen og setter opp frekvensen så går grafen opp til den frekvensne jeg har satt den til, så etter jeg har testet frekvensen så går den til default igjen, uansett hvilken rekvens jeg setter coren på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...