Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den har DVI.

8686565[/snapback]

Ehhh ikke skjermen nei står iværfall ikke det hos butikkene eller prisguide.no, emn det er en modell som er helt lik utenom farge og DVI som koster litt mer ....

8686589[/snapback]

Står da helt klart at den har DVI både på Prisguiden og på nettbuikkene. :whistle:

"Tilkoblinger:

D-Sub/VGA, DVI-D"

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Her ser jeg det har vært action! directx10' realisme er jo råest, men såvidt jeg forstår var vel ikke sli klart for d10 når den demoen kom ut...

 

skjedde noe rot med dualbooten min så jeg fikk ikke spilt så mye, men opplevde endel bugs/skjermkort. skikkelig greit med dualboot da, bare å svitsje når det skjer noe :whistle:

 

har solgt mitt ene gts nå(ligger noen varer på bruktmarkedet) skal kanksje selge 2 gig av rammen min også.

 

har kjøpt meg vista retail gleder meg til 32bit:) noen som tror halo2 har d10?? :dribble:

 

men etter jeg solgte det ene kortet hev jeg meg på single klokk!

 

11218 3dmarks. er nettopp ferdig med testen(lastet ned prey patch samtidig). skal ta et par til..

 

cpu 3405 mhz

ram 907 mhz 5-5-6-16

gpu 3d 617mhz -thrtl 617mhz -2d 617mhz

-Clock 621mhz -shader 1512mhz -minne 2000mhz

 

jeg er helt enig at cpu har mye å si for god ytelse

 

jeg skal kjøpe meg gtx sli, går for xfx, bare venter til de er like lavt priset som evga sine utgaver!

post-119808-1179960349_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Netshop har tilbud på 8800GTS 320MB, men jeg ønsker meg tilbud på enten GTS 640MB eller GTX. Hmm

 

Hvordan er viftestøy på GTX? Er det noen modeller som har begynt å skille seg ut?

8686765[/snapback]

 

lurer litt på det der jeg også hadde vært artig og hørt ett kort. tar ingen påstander her på forumet som omfatter lyd for god fisk. :)

 

den jeg har mest tro på er et MSI kort som kommer med dedikert vannkjøling og 12 cm radiator, det hadde helt sikkert funka fint hvis man hadde kryssa det med en stille sub 1000 rpm vifte.

 

LINK HER

 

 

må si at jeg er ganske skeptisk til og handle kort nå, tror ganske sikkert at de DX10 kortene som er nå ikke holder mål og rett og slett blir for svake når dx10 spill begynner og rulle inn......

 

men finnes jo en fin luftkjøler til 8800 serien som ganske sikkert er bra stille ved bruk av rett vifte Thermalright GPU-kjøle

Lenke til kommentar
hvis jeg spiller i 1024/768 oppløsning... vil jeg da merke forskjell på GTX og GTS 320, er vel strengt tatt bortkasta penger for meg. fint tilbud hos netshop 2250,-

 

for de som lurer spiller jeg på TV...

8687181[/snapback]

I fremtidige spille vil du iallefall det. Som f.eks Crysis. Dessuten så kan du jo sette antialiasing på 16x....

Lenke til kommentar
hvis jeg spiller i 1024/768 oppløsning... vil jeg da merke forskjell på GTX og GTS 320, er vel strengt tatt bortkasta penger for meg. fint tilbud hos netshop 2250,-

 

for de som lurer spiller jeg på TV...

8687181[/snapback]

 

 

Synes personlig at det er bortkastet med å kjøre spill på så dårlig oppløsning..

Det ser jo ut som ps1 grafikk da...

Lenke til kommentar
hvis jeg spiller i 1024/768 oppløsning... vil jeg da merke forskjell på GTX og GTS 320, er vel strengt tatt bortkasta penger for meg. fint tilbud hos netshop 2250,-

 

for de som lurer spiller jeg på TV...

8687181[/snapback]

 

 

Synes personlig at det er bortkastet med å kjøre spill på så dårlig oppløsning..

Det ser jo ut som ps1 grafikk da...

8687828[/snapback]

 

 

mulig det, men jeg droppa lcd skjermen til fordel for 42" plasma noe som jeg synest gir en mye heftigere spill opplevelse.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått satt sammen primal PC'n igjen etter en lang tid med venting på deler som har vært til reprasjon, men jeg har et problem.

 

Det virker som at systemet mitt ikke vet at jeg kjører SLi fordi nå har jeg nettopp kjørt 3dmark06 å jeg fikk akkurat den samme sum som når jeg hadde et singel kort, 12500 poeng. Jeg har aktivert det igjennom nvidia's kontrol panel og både windows og rivatuner finner det andre kortet men er det noe annet jeg må gjøre?

 

Første gang jeg kjører SLi :innocent:

 

 

EDIT: Co-operative adapters står som "No"

 

EDIT: Vel, plutseli så fungerer det så da er vel problemet løst, 14500 i 3dmark06 med stock på kortene og 3 ghz på CPU'n :) men Co-operative adapters står som "No" så det må da bety noe annet. 25-29 grader på GPU'ne (load) og 25 grader på CPU (load);)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...