Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig nok greide jeg å ta video i spillet i DX9, men i DX10 versjoen kommer ikke den gule FPS telleren, så det går heller ikke ann å ta video(bruker fraps). Rart, har noen en løsning, hvis ikke for jeg ikke lagt ut sammenligningsvideon.

 

EDIT:De siste explosjons bildene er ikke helt riktige! Fant ut at jeg glemte å stille på fult når jeg bytte fra DX9, til DX10. Må gjøre dette hver gang, så er fort å glemme..

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Hjertelig takk, smygen.

 

Synes det var alt for lite med SLi! :(

 

Jeg mistet Vista, da jeg måtte re-installere XP, og Vista'n ligger hos mamma.

 

Skal få testet DX10 så fort jeg får lagt inn Vista, og har hatt besøk av Sturla (stoolman) ;)

Endret av Intern
Lenke til kommentar

*sinna sinna :p*

 

EDIT: Litt frustrert over :p

 

Men mangler en dll fil, eller rettere sagt xinput1_3.dll, og jeg googlet den, og den hører til DirectX, så jeg lurer på hvor jeg kan laste ned direct X 10, noe jeg ikke klarte å finne via. google (fikk bare masse microsoft SDK dritt)

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Hvorfor i H....... funker ikke Lost Planet demoen hos meg?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

 

Jeg har lastet den ned via. Steam, men når jeg trykker på den får jeg opp feilmelding at det har SKJEDD ET PROBLEM? så den ikke funker?!

 

Ja, jeg har nyeste Vista 32 bit skjermkortdriver, og DX10 funker her, siden Cascades demoen funker fint.

 

EDIT: Litt frustrert over :p

 

Men mangler en dll fil, eller rettere sagt xinput1_3.dll, og jeg googlet den, og den hører til DirectX, så jeg lurer på hvor jeg kan laste ned direct X 10, noe jeg ikke klarte å finne via. google (fikk bare masse microsoft SDK dritt)

8628882[/snapback]

Fungerer ikke hos meg heller. Har 158.42 driveren og vista 64bit. Kommer "This application has failed to start because d3dx10_33.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem."

 

Edit: Glem det, fant det ut. Tok å la inn den dll i windows/system som the ghost nevnte tidligere.

Endret av Megern
Lenke til kommentar
Hvorfor i H....... funker ikke Lost Planet demoen hos meg?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

 

Jeg har lastet den ned via. Steam, men når jeg trykker på den får jeg opp feilmelding at det har SKJEDD ET PROBLEM? så den ikke funker?!

 

Ja, jeg har nyeste Vista 32 bit skjermkortdriver, og DX10 funker her, siden Cascades demoen funker fint.

 

EDIT: Litt frustrert over :p

 

Men mangler en dll fil, eller rettere sagt xinput1_3.dll, og jeg googlet den, og den hører til DirectX, så jeg lurer på hvor jeg kan laste ned direct X 10, noe jeg ikke klarte å finne via. google (fikk bare masse microsoft SDK dritt)

8628882[/snapback]

Fungerer ikke hos meg heller. Har 158.42 driveren og vista 64bit. Kommer "This application has failed to start because d3dx10_33.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem."

 

Edit: Glem det, fant det ut. Tok å la inn den dll i windows/system som the ghost nevnte tidligere.

8628958[/snapback]

 

Gjorde det samme, bare at siden jeg kjører det gjennom Steam, manglet jeg tydeligvis en annen .dll fil, men funket nå.

Lenke til kommentar

testa en runde i 1024*576*32, det gikk ganske pent rundt, men fikk noen CTD's.

 

Manglet 2 dll'er for DX9 så var jeg i gang. Hadde en average FPS på 28. Men jeg kjører kun 7600GS atm :p

 

EDIT:

Hvis du mangler DLL'er bør du kjøre Redistribute April 2007 for DX9.

http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en

 

EDIT2:

Etter å ha kjørt inn DX9 april 2007 redisten så fikk jeg ingen CTD og spillet kjørte helt smooth og flotters :D

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...