Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nesten jeg må legge inn Vista igjen :) Noen som har prøvd DX9 versjonen? Stor forskjell mellom DX9 Versus DX10?

8626927[/snapback]

 

Tror faktisk jeg må laste den ned, bare for å se om det er no forskjell :p

8626993[/snapback]

 

Ja, gjør det :) Det er jo egentlig det som er mest interessant her. :p

 

Edit: Går ikke så fort å laste ned. Prøvd forskjellige servere. Laster ned både DX9 og DX10 versjonene her nå...

Endret av OcMax
Lenke til kommentar
Tror nesten jeg må legge inn Vista igjen :) Noen som har prøvd DX9 versjonen? Stor forskjell mellom DX9 Versus DX10?

8626927[/snapback]

 

Tror faktisk jeg må laste den ned, bare for å se om det er no forskjell :p

8626993[/snapback]

 

Ja, gjør det :) Det er jo egentlig det som er mest interessant her. :p

 

Edit: Går ikke så fort å laste ned. Prøvd forskjellige servere. Laster ned både DX9 og DX10 versjonene her nå...

8627012[/snapback]

 

Okei, skal ta noen sammenligning bilder :D Ligger på 200 kb/s, så synes ikke det er så ille i forhold til min internett.

Lenke til kommentar
Går så tregt å laste ned her :( Skal først prøve DX9 versjonen så skal jeg legge inn Vista etterpå og prøve det der. Men vet ikke om jeg skal legge inn 64bit versjonen eller 32bit versjonen. Har allerede prøvd 32bit versjonen. Og jeg har 4GB RAM på vei...

8627132[/snapback]

 

Da tror jeg hadde kjørt 64 bit versjonen ;) Men ditt valg.

 

Sto foresten at jeg hadde 64 bit på den system testen til lost planet, skjønte ingenting jeg..

Lenke til kommentar

Oppdatert første siden med Lost Planet, skal teste den med dx9 versjonen også så fort jeg får den ned.

 

Har ikke funnet en måte å få skikkelige screenshots enda så er ikke noe nytt der i fohold til det som er vist i tråden alleredet enda.

 

 

 

utennavngjfgej8.th.jpg

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Dette tror jeg må være det peneste spillet utgitt hittil. Ser glimter av Crysis graffikk innimellom  :love:

8627110[/snapback]

Faktisk la jeg merke til det på dine bilder. Dine bilder viser spillet på en mye bedre måte :) Hadde vært artig med noen DX9 bilder i lignende scenarioer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...