Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skal prøve demoen får jeg besjked om at jeg ikke har Dx10 (mulig pga jeg instalerte fra en mappe på filservren, legger den ned på klienten nå for å prøve derfra). Så fort jeg får det opp skal jeg legge inn enn mini test på første siden.

 

 

edit

nytt idiotisk problem, jeg instalerer men filene blir ikke lagt til i mapper, heller ikke shortcuts dukker opp noen sted. Mulig jeg må droppe hele greia for har ikke så god tid...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Når jeg skal prøve demoen får jeg besjked om at jeg ikke har Dx10 (mulig pga jeg instalerte fra en mappe på filservren, legger den ned på klienten nå for å prøve derfra). Så fort jeg får det opp skal jeg legge inn enn mini test på første siden.

 

 

edit

nytt idiotisk problem, jeg instalerer men filene blir ikke lagt til i mapper, heller ikke shortcuts dukker opp noen sted. Mulig jeg må droppe hele greia for har ikke så god tid...

8626005[/snapback]

Regner med du har Vista? :ph34r: , for kan være vanskelig og få til DX10 i XP, men det jeg egentlig lurte på var om det kommer DX10 til XP i det heletatt? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Bilder fra lost planet i DX10. Fikk dårlig framrate, så måtte slå av anti. Har forsatt ikke helt bra fps.

 

Det er vel kanskje fordi du kjører spillet i vindu...

8626676[/snapback]

Prøvde det ikke fullsceen også, blir ikke no serlig bedre.

post-106430-1179325000_thumb.jpg

post-106430-1179325138_thumb.jpg

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Prøver å ta bilder med fraps her, men når jeg trykker F10 for å ta bilder så skjer det ingen ting

 

Funker ikke nei, men siden det alleredet er et pr bilder her nå så haster det nokk ikke så veldig.

 

Kunne bare drite i full setting på 1600 * 1200 ja, men det ser veldig bra ut da. For prøve meg fram til en instilling som gjør det spillbart...

Lenke til kommentar

Beveglsene er jo også helt hinsides da, noen som dulter til meg på siden så beveger karen seg nettop som om han får en dult i siden.

 

Her for man bruk for gtx sli :)

 

Sliter forøvrig med å få tibake fullscreen, får ikke valget i spill menyen heller. Noen so vet?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Beveglsene er jo også helt hinsides da, noen som dulter til meg på siden så beveger karen seg nettop som om han får en dult i siden.

 

Her for man bruk for gtx sli  :)

 

Sliter forøvrig med å få tibake fullscreen, får ikke valget i spill menyen heller. Noen so vet?

8626848[/snapback]

 

Ja det er helt utrolig. Fikk en sånn svært tings etter meg å, graffikken er så ekte at det nesten var ekkelt.. :w00t:

 

post-106430-1179326375_thumb.jpg

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Baahh grr, hvordan kommer jeg ut av windowed mode igjen. Prøvdet det for å få noen screen shots, men når man bruker 1600*1200 får men jo bare se en liten del når man spiller. Har reinstalert med settingen kommer tilbake i windowed mode...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...