Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Første DirectX 10 spill demo kan lastes ned i dag!

 

den kan lastes ned her 6pm amerikansk tid(vet ikke når det er i norsk tid da men).

 

Gleder meg vilt! :w00t:

8619523[/snapback]

Blir mellom kl. 0 og 3 i natt. Spørs hvor i USA det er. Blir gøy å prøve, har ikke vært så mye å gjøre med DX10 demoene som har vært lagt ut.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Greit funksjon de har tatt med i Lost Planet demo'en :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Secondly, and more importantly to all you hot-shot overclockers and GFX junkies, the demo is also going to contain a system performance test. The test is an in-engine run-through of two levels of the game, complete with scuttling enemies, explosions and 3D meshes. The performance test checkety-checks your current FPS, average FPS, relevant system info (CPU and speed, graphics card, resolution and DX version) and, after a complete pass through of both levels, an average FPS for both the Snow and Cave sections.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Slik innebygde benchmarker som i FEAR, med min, average og max FPS vil være svært nyttig i den forstand at folk kan justere spillet og finne ut hvor det kjører best på deres respektive system.

 

Så jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke flere spillprodusenter gjør dette.

Endret av OcMax
Lenke til kommentar
Slik innebygde benchmarker som i FEAR, med min, average og max FPS vil være svært nyttig i den forstand at folk kan justere spillet og finne ut hvor det kjører best på deres respektive system.

 

Så jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke flere spillprodusenter gjør dette.

8620637[/snapback]

 

Kanskje fordi de har nok annet å bruke tiden på? :p

Lenke til kommentar
Slik innebygde benchmarker som i FEAR, med min, average og max FPS vil være svært nyttig i den forstand at folk kan justere spillet og finne ut hvor det kjører best på deres respektive system.

 

Så jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke flere spillprodusenter gjør dette.

8620637[/snapback]

 

Kanskje fordi de har nok annet å bruke tiden på? :p

8620669[/snapback]

 

Den var for tynn :p Nei, seriøst, jeg ser stor nytte i noe sånt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...