smy Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Mer om 8800ultra her http://www.reghardware.co.uk/2007/03/19/nv...ies_8800_ultra/ Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Hehe, riktig. Tja, tror den inneholder tilnærmet alt av landskap teskturer ja. (vet ikke hvor mye han har tatt av hustak, men DET skal jeg ikke klage på ) Siste posten min on dette har nå.. men må bare spørre. Hvor mye minne i kortet krever den da? Må jo være mye! 8800gtx drar det? 8193827[/snapback] Smaken er som baken. *Jeg* synes ikke 8800GTX klarer Oblivion med qarls texture pack 3 i tillegg til LOD textures++. Det blir rett og slett for mye "stuttering" enkelte steder (Skjermkortet må laste inn og ut textures av minnet fordi det ikke er nok plass til alle. Siden systemminnet er en god del treigere enn skjermkortminnet blir det stuttering.) Personlig tror jeg det vil hjelpe seg med rett rundt 1024MB RAM. 768MB blir for lite. På den annen side så finnes det andre folk som spiller med like mange texture mods som meg men med 512MB eller mindre RAM på sjermkortet. Det hadde jeg ikke fikset å spille med selv. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Hehe, riktig. Tja, tror den inneholder tilnærmet alt av landskap teskturer ja. (vet ikke hvor mye han har tatt av hustak, men DET skal jeg ikke klage på ) Siste posten min on dette har nå.. men må bare spørre. Hvor mye minne i kortet krever den da? Må jo være mye! 8800gtx drar det? 8193827[/snapback] Smaken er som baken. *Jeg* synes ikke 8800GTX klarer Oblivion med qarls texture pack 3 i tillegg til LOD textures++. Det blir rett og slett for mye "stuttering" enkelte steder (Skjermkortet må laste inn og ut textures av minnet fordi det ikke er nok plass til alle. Siden systemminnet er en god del treigere enn skjermkortminnet blir det stuttering.) Personlig tror jeg det vil hjelpe seg med rett rundt 1024MB RAM. 768MB blir for lite. På den annen side så finnes det andre folk som spiller med like mange texture mods som meg men med 512MB eller mindre RAM på sjermkortet. Det hadde jeg ikke fikset å spille med selv. 8197017[/snapback] Ja, minnebruken overstiger 600MB. Men det er ikke her problemet ligger, det er at informasjonen hoper seg opp, noe som gjør at minnebruken bare stiger og stiger. (og da blir det fort for lite) har en mod som visstnok skal kunne klare å fikse dette problemet med har ikke fått den til å funke enda. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg fikk den til å funke. Det hjalp en god del noen steder men ikke over alt. Noen steder er det rett og slett for mange textures. Modden heter "Purge Cell Buffers" for de som er interessert i å prøve. http://planetelderscrolls.gamespy.com/View....Detail&id=2388 Jeg fikk etter hvert problemer med at noen textures ble svarte etter loading. Restarting av spillet fikset det av og til og av og til ikke. Det virket som at det var helt tilfeldig hvilke textures som ble svarte. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Noen som har prøvd den nye demoen av Demo av Genesis Rising: The Universal Crusade ? Flimrer bare hos meg(minne mye om artifacts). Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Leste forøvrig om en som haddet testet Crysis nye dx1o spill i GameReactor, det stod bla at grafikken var en god del bedre en feks Gears of war. Renger med at dette ble testet på et gtx kort å det ble ikke nevnt med et ord at han slet med ytelsen Endret 22. mars 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 det stod bla at grafikken var en god del bedre en feks Gears of war. O'Rly? å du ikke det før nå? No Offence to GeoW players, er GeoW player selv! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Hadde ikke grafikken vært bedre enn GeoW så hadde jeg blitt skuffa. Etter de bildene og filmene jeg har sett så er alt ifra eksplosjoner til teksturer osv.. (ja generelt alt) er et godt stykke forran. Noe som egentlig ikke er så rart, da GeoW er en langt eldre tittel, og har "bare" DX9, og maskinvaren på en konsoll er jo også en begrensning. Lenke til kommentar
Mr_Ghost Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Offtopic: Jeg skal bytte fra am2 til intel core 2 duo , jeg har hatt problemer med am2 så nå er jeg ferdig med amd og msi og da mener jeg for alltid. Mitt nye oppsett blir: ASUS P5N-E SLI nforce 650i Intel core 2 duo e6400 zalman 9700 nt cpu cooler asus 8800 gts sound blaster fatal1ty x-fi xtremegamer ocz gamexstream 700 w Seagate Barracuda 7200.10 250GB SATA2 16MB 7200RPM. Amd sux Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Leste forøvrig om en som haddet testet Crysis nye dx1o spill i GameReactor, det stod bla at grafikken var en god del bedre en feks Gears of war. Renger med at dette ble testet på et gtx kort å det ble ikke nevnt med et ord at han slet med ytelsen 8212346[/snapback] det jeg har lest er at GTX kortet dro det veldig bra og det høres jo positivt ut. Lenke til kommentar
smy Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) 2 Bilder fra c&C 3 så komme ut i natt Gikk gansk smooth på g80 ja Måte bruker jgp for blir så svær filer i png :S Endret 27. mars 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Min pc drar jo også C&C3 flott på fullt da ^^ Men så har jeg "bare" 1280x1024 skjerm da.. (specs i profil) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Vel da måtte jeg sende tilbake min nye maskin til Komplett igjen. Fikk maskinen på Torsdag, som desverre var noe feil med. Så fikk ikke akkorat testet ut noe spill med G80 Skikkelig surt å måtte sende ned en helt ny maskin. Og når er det jo snart påske også, så må vel vente til etter påske før jeg får en en ny frisk pc. Men fikk i hvertfall teste litt av C&C3 demoen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Kunne tenkt meg den skjermen din lordsmygen Er det en Dell 30"? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Regner med å poste litt resultater i påsken her, venter på ny pc´en. E4300 og 2x8800gts 320mb i SLI det blir morro Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Regner med å poste litt resultater i påsken her, venter på ny pc´en.E4300 og 2x8800gts 320mb i SLI det blir morro 8270518[/snapback] gratulere hellt klart et spennende opsett. utrolig ytelse til en "billig" penge. ser frem til resultater Lenke til kommentar
smy Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Kunne tenkt meg den skjermen din lordsmygen Er det en Dell 30"? 8269098[/snapback] jepp det er det dell 3007WFP-HC Dårligt bilde her https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=136542 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Vurderer å selge GTX kortet mitt og kjøpe Ultra. Vil gjerne se hvor mange som er interesserte først, og hvilke specc's Ultra kortet får, før jeg selger det. Send meg gjerne en PM om du er int. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Kunne tenkt meg den skjermen din lordsmygen Er det en Dell 30"? 8269098[/snapback] jepp det er det dell 3007WFP-HC Dårligt bilde her https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=136542 8270984[/snapback] Very nice Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Tar med ultra i første post når det slippes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå