Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte meg et 8800 GTX kort i går kveld. Hvor lenge tror dere at 8800GTX kortet kommer til å kunne dra de nye spillene med høy grafikk? Skjønner at det ikke er noe fasitsvar men hvis noen kunne si sånn ca hadde jeg blitt veldig glad. Planlegger sparing i forveien derfor er det greit å vite når jeg skal oppgradere neste gang! Takk :):thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
albert: med min pc opplever jeg at cpu flaskehalser på 1280x1024, men at ved 1680x1050 får gpu jobbe litt på, jeg opplevde mitt gamle x1950pro som ideelt til 1280x1024 for mitt oppsett.

 

Vet ikke om dette hjelper deg men gir kanskje en pekepinn :)

8134546[/snapback]

 

Tror jeg går får 8800 GTS 320 mb. Etter som jeg har sett så klarer kortet å dra de nye spillene fint :) Gleder meg til og endelig få en god gamer pc.

Lenke til kommentar
Tenker å kjøpe meg et 8800GTS 640MB kort, vet dere hvilket av disse som har den mest stillegående kjøle løsningen. Eller er det stort sett samme hvilket jeg kjøper?

8136533[/snapback]

Alle 8800GTS/GTX bruker samme kjøler uansett produsent.

 

Men uansett så spiller det faktisk ingen rolle da kjøleren enkelt kan viftestyres.

(orginalt så er kjøleren veldig stillegående uansett)

 

Vet ike hvor mange gange r dette er sagt, men alle G80 korta har samme kjøler utenom en fra sparkle og EVGA, emn de korta er det veldig usansynlig at du kjøper så alle er veldig stille gående !

Ja, helt enig. Er veldig lei av det nå. :(

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Sliter litt med å få bilde på tven

 

Har et nvidia 8800gts

 

Scart kabel med s-video utgang som jeg bruker. Funket fint før ( ati radeon har litt finere meny der :p)

 

Noen som kan komme med litt tips osv? Prøvd litt i nvidia sin meny, men ender enten med at tv`en og pc skjermen blir svart, eller at det ikke blir ikoner og litt brunaktig farge på tven

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Da har jeg kjøpt meg e ny maskin med XFX 8800 GTS 320 mb. Får håpe jeg blir fornøyd. Sitter nå på min gamle maskin med et Geforce MX 400, så tror jeg vil merke forskjell :D

 

Håper også at dette kortet vil holde en liten stund. Så er spent om det er så bra som folk sier :p

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Om noen har prøv   2500*1600 oppløsing på G80 korten eller  liggen skjermkort løsing?

8138534[/snapback]

Kortet mitt klarte ihvertfall BF2 smooth med 2048x1536 med 16xAA og 16xAF. :dribble: (uklokket)

 

86FPS gjennomsnitlig.

Med 2048x1536 med 4xAA og 16xAF så klarte det 104FPS, noe som fører til at det er en kraftig CPU begrensning. (samme resultat om jeg bruker 1280x1024)

 

Det klarte også Company of heroes laggfritt i 204x1536 (4xAA/16xAF)

 

Det sliter nok den del i Dark Messiah med 204x1536 (4xAA/16xAF), men er du ikke så veldig kresen så klarer du deg nok fint de fleste stedene.

 

I R6: Vegas så var det dystre resultater og med 1920x1200 og 0xAA/16xAF (AA går ikke ann å aktivere) så var det gjennomsnitlig 36FPS innendørs og 32FPS utendørs.

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...