KeyanZa Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hey tannlegen sier jeg må trekke ut visdomjekslene mine, noe som jeg ikke kan si jeg har så lyst til. (tannlege skrekk) hater å kjenne blod og spytt osv komme baki munnen og jeg har ikke mulighet til å spytte ut, ja sann spyttsuger hjelper ikke. går det ann å få narkose til noe slikt? kan ikke si jeg vil gjøre noe slikt med bedøvelse... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Mulig jeg tar feil, men jeg tror du må være ved bevisshet for å ikke drukne. Har selv trukket visdomsjekslene og det gikk som en lek. Trengte ikke å sy eller noe, og de ble bare kjapt vippa rett ut uten problemer. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er det nå jeg skal skrive om da jeg måtte operere bort den ene visdomstannen min? Den ene roten hadde fiskekrokform og tannen måtte sages i 3 deler før de fikk den ut. Først sagde de av toppen, så delte de tannen i 2. Har ikke tannlegeskrekk så det gikk fint, eneste som var kjedelig var regningen. Måtte betale 4500kr for operasjonen. Det som er enda kjedeligere er at jeg må operere bort en til Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Min familie er kjent for å ha laange røtter, så jeg håper ikke jeg må trekke mine visdomstenner.. Søstra mi måtte operere ene visdomstanna si ut, da røttene var laange, og i tillegg hadde gått i kryss Menneh.. Som regel så går det veldig fint Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er det nå jeg skal skrive om da jeg måtte operere bort den ene visdomstannen min? Den ene roten hadde fiskekrokform og tannen måtte sages i 3 deler før de fikk den ut. Først sagde de av toppen, så delte de tannen i 2. Har ikke tannlegeskrekk så det gikk fint, eneste som var kjedelig var regningen. Måtte betale 4500kr for operasjonen. Det som er enda kjedeligere er at jeg må operere bort en til 7270618[/snapback] Er det nå jeg skal skrive om da jeg måtte operere bort seks visdomstenner? (Ja, hadde to for mye - begge disse var godt trykt oppe i kjevebeinet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå