Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

trekke ut visdomsjeksler

KeyanZa

Anbefalte innlegg

hey

tannlegen sier jeg må trekke ut visdomjekslene mine, noe som jeg ikke kan si jeg har så lyst til. (tannlege skrekk)

hater å kjenne blod og spytt osv komme baki munnen og jeg har ikke mulighet til å spytte ut, ja sann spyttsuger hjelper ikke.

går det ann å få narkose til noe slikt?

kan ikke si jeg vil gjøre noe slikt med bedøvelse... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det nå jeg skal skrive om da jeg måtte operere bort den ene visdomstannen min? :p Den ene roten hadde fiskekrokform og tannen måtte sages i 3 deler før de fikk den ut. Først sagde de av toppen, så delte de tannen i 2. Har ikke tannlegeskrekk så det gikk fint, eneste som var kjedelig var regningen. Måtte betale 4500kr for operasjonen.

Det som er enda kjedeligere er at jeg må operere bort en til :(

post-17606-1163355105_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det nå jeg skal skrive om da jeg måtte operere bort den ene visdomstannen min? :p Den ene roten hadde fiskekrokform og tannen måtte sages i 3 deler før de fikk den ut. Først sagde de av toppen, så delte de tannen i 2. Har ikke tannlegeskrekk så det gikk fint, eneste som var kjedelig var regningen. Måtte betale 4500kr for operasjonen.

Det som er enda kjedeligere er at jeg må operere bort en til :(

7270618[/snapback]

Er det nå jeg skal skrive om da jeg måtte operere bort seks visdomstenner? :p

(Ja, hadde to for mye - begge disse var godt trykt oppe i kjevebeinet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...