eXtreme-501 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei, sendte pcen min i posten for selge den, Nå Sier Kjøper at skjermen er svart, Jeg trenger en sånn sjekk-liste som jeg kan sende han, for å sjekke hva som er galt. Tror ikke han er så flink med Pc... Tusen takk for alle svar.! Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sette i strøm til både skjerm og pc. Koble til skjermkabel på skjermkortet Skru på strømmen på både skjerm og pc Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Sette i strøm til både skjerm og pc. Koble til skjermkabel på skjermkortet Skru på strømmen på både skjerm og pc 7254936[/snapback] Hehe, det der var allt for dummy greier, Har sagt det til han mange ganger. Men han sier ihvertefall at han har prøvd to skjermer... Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Var den pakket forsvarlig? Posten er ikke akkurat kjent for pen behandling av store pakker. Det kan jo være at skjermkortet er delvis løsnet. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det er mye som kan skje under post transport. Se ikke bort fra at interne kontakter eller komponenter har falt ut. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg henger meg på den siste her, det er fort at en kabel krangler seg løs. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Han sier han har sjekka skjermkortet. Men det er sikkert noen løse kabler. Eller at ATX kabelen har gått ut. Endret 10. november 2006 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå