Husee Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hadde min første trenings økt på onsdag.. har tenkt å trene 3 dager i uka.. men i dag er jeg ganske støl så jeg lurer på om jeg skal stå over å trene i morgen fredag? eller om det ikke er noe problem (det meste blir jo borte når kroppen blir varm) Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hadde min første trenings økt på onsdag.. har tenkt å trene 3 dager i uka.. men i dag er jeg ganske støl så jeg lurer på om jeg skal stå over å trene i morgen fredag? eller om det ikke er noe problem (det meste blir jo borte når kroppen blir varm) 7254784[/snapback] Normalt å bli det første gangene du trener, kroppen vender seg til det. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 m-m, så jeg kan bare gå på trening i morgen også? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 At du er støl er et godt tegn. Er jeg ikke støl "dagen derpå" så føler jeg at jeg ikke har tatt nok i. Lenke til kommentar
zling Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 At du er støl er et godt tegn. Er jeg ikke støl "dagen derpå" så føler jeg at jeg ikke har tatt nok i. 7254828[/snapback] Du kan godt trene i morgen, men sørg for at du varmer opp skikkelig.. Siden du akkurat har startet å trene igjen, trene lett med mange rep.. Og sørg for å tøy ut de musklene du trener. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Jepp, Tusen takk for svar! =D Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg var også støl den første uken selv om jeg tøyer ut ganske mye i uka, det går over om noen dager skal du se. Er ikke noen fare å trene bare hold deg unna det som gjør sykt vondt for der hvor du er støl. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Uttøyning hjelper ikke på stivhet... Det hjelper til med å øke leddutslaget. Er ikke noe fasitsvar, om at uttøyning er sunt eller ikke. Mange toppidrettsutøvere som ikke tøyer ut. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 En egen erfaring jeg har gjort meg er at om jeg spiser alt for lite proteinrik mat blir jeg støl over lengre perioder. Jeg kan ta meg helt ut i en muskelgruppe hvor jeg vanligvis blir støl av mindre, dra hjem og spise f.eks. en halvkilo kjøtt og kanskje noen egg til kvelds ++, så blir jeg omtrent ikke støl morgenen etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå