Gå til innhold

Påloggingsbilde til windows

tormi

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette burde jeg nok vite, men jeg gjør det ikke.

Damen var innpå PC og plutselig forsvant det vanlige påloggingsvinduet til Windows (XP), med de søte små bildene ved hvert navn.

Nå må jeg skrive inn brukernavnet jeg skal logge på med...

Hvordan kan jeg endre dette tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Start -> Kontrollpanel -> Brukerkontoer -> Forandre hvordan brukere logger seg på

(sitter ikke på en xp nå, men mener å huske at det skal være slik)

7254747[/snapback]

Du har helt rett - men et nytt problem dukker opp.

Når jeg på brukerkontoer trykker på: "Endre måten brukere logger av eller på" så får jeg opp følgende melding:

"Klienttjenester for NetWare har deaktivert velkomstskjermen og Raskt brukerbytte. Hvis du vil gjenopprette disse funksjonene, må du avinnstallere klienttjenester for NetWare."

Jeg har ingenting i min instalasjon som heter NetWare. Noen som har peiling her??

Lenke til kommentar
Når jeg på brukerkontoer trykker på: "Endre måten brukere logger av eller på" så får jeg opp følgende melding:

"Klienttjenester for NetWare har deaktivert velkomstskjermen og Raskt brukerbytte. Hvis du vil gjenopprette disse funksjonene, må du avinnstallere klienttjenester for NetWare."

Jeg har ingenting i min instalasjon som heter NetWare. Noen som har peiling her??

7254862[/snapback]

NetWare brukes til pålogging på Novell-nettverk så jeg synes det høres veldig rart ut. Det er hjemme du har dette problemet, ikkesant?

Lenke til kommentar

kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger -> høyreklikk på nettverksforbindelsen din -> egenskaper

i det vinduet du nå kommer til kan du avinstallere NetWare. Hvorfor NetWare er satt opp hos deg aner jeg ikke, med mindre PC'n brukes i jobbsammenheng. Til privat bruk trenger du ikke NetWare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...