tormi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei! Dette burde jeg nok vite, men jeg gjør det ikke. Damen var innpå PC og plutselig forsvant det vanlige påloggingsvinduet til Windows (XP), med de søte små bildene ved hvert navn. Nå må jeg skrive inn brukernavnet jeg skal logge på med... Hvordan kan jeg endre dette tilbake? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Start -> Kontrollpanel -> Brukerkontoer -> Forandre hvordan brukere logger seg på (sitter ikke på en xp nå, men mener å huske at det skal være slik) Lenke til kommentar
tormi Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Start -> Kontrollpanel -> Brukerkontoer -> Forandre hvordan brukere logger seg på (sitter ikke på en xp nå, men mener å huske at det skal være slik) 7254747[/snapback] Du har helt rett - men et nytt problem dukker opp. Når jeg på brukerkontoer trykker på: "Endre måten brukere logger av eller på" så får jeg opp følgende melding: "Klienttjenester for NetWare har deaktivert velkomstskjermen og Raskt brukerbytte. Hvis du vil gjenopprette disse funksjonene, må du avinnstallere klienttjenester for NetWare." Jeg har ingenting i min instalasjon som heter NetWare. Noen som har peiling her?? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Når jeg på brukerkontoer trykker på: "Endre måten brukere logger av eller på" så får jeg opp følgende melding: "Klienttjenester for NetWare har deaktivert velkomstskjermen og Raskt brukerbytte. Hvis du vil gjenopprette disse funksjonene, må du avinnstallere klienttjenester for NetWare." Jeg har ingenting i min instalasjon som heter NetWare. Noen som har peiling her?? 7254862[/snapback] NetWare brukes til pålogging på Novell-nettverk så jeg synes det høres veldig rart ut. Det er hjemme du har dette problemet, ikkesant? Lenke til kommentar
tormi Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Ja hjemme på en bærbar PC. Kan ikke forstå jeg har installert Novell. Det burde jeg vel vite om?!?! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger -> høyreklikk på nettverksforbindelsen din -> egenskaper i det vinduet du nå kommer til kan du avinstallere NetWare. Hvorfor NetWare er satt opp hos deg aner jeg ikke, med mindre PC'n brukes i jobbsammenheng. Til privat bruk trenger du ikke NetWare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå