groms Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Kommer GTA3 eller GTA3 Vice city til Xbox? i tilfelle når..? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 10:51, skrev groms:Kommer GTA3 eller GTA3 Vice city til Xbox? i tilfelle når..? Nei, GTA-serien kommer ikke på annet enn PS2 når det gjelder konsollene. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Det kommer ikke bare på PS2 det kommer på Pc åsså. cs 6md til Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 12:05, skrev Anubizzzz:Det kommer ikke bare på PS2 det kommer på Pc åsså. Når det gjelder konsollene skrev jeg. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Anubizzzz: LES NØYE en pc er ikke en konsoll Lenke til kommentar
groms Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 morn det er en Frode Haugen kar på sone2 (på tv2 som driver å anmelder og svarer på spørsmål) Hentet fra sone2.no: Kommer GTA 3 på Xbox? - Ja, det ryktes så. Det er imidlertid ikke offentliggjort noen dato. Kvifor kommer ikke GTA til Xbox? - Det kommer nok, du må bare smøre deg med MYE tålmodighet. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Det han sier er bare crap. Han har ikke oppdatert seg på nyhetsfronten det siste halve året. Men akkurat her er det faktisk mulig at han har rett. Sony signet en 3-års eksklusivitets avtale med Rockstar. Dvs. at GTA serien kommer til andre plattfotmer i 2005, eller på Xbox2 som skal komme i samme periode. Kanskje vi kommer se det eksklusivt på Xbox2 til 2008 :eek: :eek: Lenke til kommentar
groms Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 "Har ikke oppdatert seg nok på nyhetsfronten det siste halvåret." javel, han har visstnok kontakt med de fleste spillprodusentene osv men han er sikkert ikke oppdatert. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Tror du har misforstått litt, det han sier i sone 2 er at gta 3!! kommer til xbox om en stund Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 sony har da ikke kjøpt noe rettigheter på gta3, det var spillene etter gta3 de har rettigheter på. jeg tror de har rettigheter på spillene til 2005, så jeg får håpe de utnytter deg godt og pumper ut gta3 spill :smile: vice city er jo vanvittig, tok bare 1 år og lage. Lenke til kommentar
CickNave Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Det må vel komme et lignende spill til XBOX vel!! Er det ingen spill som har den herlige spillefriheten som GTA har.....den uendelige spillegleden hvor du kan gjøre hva du vil.... Kom an Micro$oft! TRor nok mange velger PS2 istedenfor XBOX nettopp pga. det spillet. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 jeg kjøpte ps2 for gta3 sin skyld... jeg UNNGÅR å kjøpe xbox for microsoft sin skyld:P Lenke til kommentar
CickNave Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Men alle vet jo at XBOX er overlegen......med tanke på at den er nyere og at den har HArddisk..... Men hvilke elementer har PS2 egentlig? Ram osv... Bra den og altså. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Mafia er etter min mening et bedre spill enn GTA serien, og det kommer til Xbox mars 2003. Spillet har en mye tightere story. Fable har også mange elementer fra GTA serien, det er bare det at Fable er så uendelig mange ganger mer... Selvom GTA spillene helt klart er blandt de beste som er laget, så er de også blandt tidenes mest hypede spill. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Likte også Mafia veldig godt, har brukt endel timer på det sammenlagt, men noe av det som gjør GTA3 bedre er at man har større frihet før og etter missions... Man følger på en måte missions slavisk i både mafia og GTA3, men i GTA3 kan man bl.a. ta de i litt forsjellig rekkefølge, noe som gjør at man får en større frihetsfølelse... Jeg følte ofte at når man kjørte rundt i mafia var det kjedelig og venta bare på å skyte løs med tommy-gun eller lignende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå