ostehøvel Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja da prøver jeg meg som amatørfotograf Merk at dette er første gangen jeg tar bilder så ikke forvent noe stort.. men fikk tatt dette bildet det var litt kult synes jeg! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Trærene tar for mye av fokuset vekk fra motivet.. Ellers var det helt greit, men budskap mangler.. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Fokuset ligger midt på stolpen, men det er ikke no spennende som skjer i fokus feltet. Bare litt trefliser. Ville ha satt fokus en plass det gav noe mer å se på. Men bra bruk av sentralperspektiv hvertfall Endret 10. november 2006 av maxM Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Men bra bruk av sentralperspektiv hvertfall 7259098[/snapback] Men kanskje litt klisje samtidig? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Konseptet er fint, men du må jobbe litt mer med dybdeskarphet, og ikke minst fokusen. Vet ikke hvordan kamera du bruker, men har du et DSR sjekk ut manuell fokus Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg likte komposisjonen din, men ikke valg av fokuspunkt. Jeg ville ha valgt fokuspunktet slik at ledningene ble skarpe og at selve stolpen (treet??) ble uskarpt. Men dette er smak og behag. Syns også at bladene til venstre er litt for mørke. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Takk ja jeg vet fokusen ble litt dårlig, men det kommer nok av at jeg ikke så hvor jeg knipset.. stolpen sto uten for et stup så jeg bare la kameraet inntil og tok bildet som sagt er det mitt første bilde Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Bra motiv,litt kunstig for min smak.Som sagt tidligere bør fokuset flyttes litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå