kmskrs Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er helt ny her, og har i grunnen ikke peil på noe av dette. Fant en tidliggere post om å lage webshop, og har "fått det til", men lurer på om det går an å forandre språket til norsk? Kan jeg redigerer menyene? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du kan sikkert gjøre det manuelt i filene... Men det fins sikkert norske språkfiler en eller annen plass på nettet. Jeg annbefaler; Google Lenke til kommentar
kmskrs Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Du kan sikkert gjøre det manuelt i filene... Hvordan går jeg i tilfelle det? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 I webshop filene... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Joomla selv har norske språkfiler som kan installeres, men moduler må ofte oversettes selv. Vanligvis under mappen /modules/modul_navn/lang/. xlm-filen vil være formet på formatet : MOD_BUTTON1 = "This text is in English" Her er det bare å endre til: MOD_BUTTON1 = " Dette er på norsk" f eks.... Lenke til kommentar
kmskrs Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Joomla selv har norske språkfiler som kan installeres, men moduler må ofte oversettes selv. Vanligvis under mappen /modules/modul_navn/lang/. xlm-filen vil være formet på formatet :MOD_BUTTON1 = "This text is in English" Her er det bare å endre til: MOD_BUTTON1 = " Dette er på norsk" f eks.... 7260607[/snapback] Finner ikke noe slikt jeg........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå