Evil-Duck Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Var ut og tok noen bilder i kveld og synest dette bildet her vart ganske stilig. takk for all kritikk Endret 10. november 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Nå er ikke jeg noen bildekritiker, men syns det ble veldig bra. Stilfullt. Så er jo det jo tatt i samme kommuna som jeg bor da. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Veien = Lysene = Solen = Skyene = Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 jeg synest det var skyene som var med på å forme dette bilde og det er månen ikke solen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 jeg synest det var skyene som var med på å forme dette bilde og det er månen ikke solen 7258722[/snapback] Blablabla.. Du forstod hva jeg mente.. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Jeg likte også veldig godt skyene, de skapte fart i bildet. At du fikk med stjernene var også utrolig stilig, er ikke så ofte man ser det. Buskene forann veien er det eneste negative syntes jeg, de blokkerer litt for veien, og passet ikke helt inn. Ellers er bildet utrolig stilig og tøft Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 takk for det ja buskene var litt i veien. men tok det fra altanen vår og var eneste plassen jeg klarte å få til bilde på den måten der Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Knall bilde, men for meg ser det hele litt skjevt ut. Nå vet jeg ikke hvordan det ser ut der i virkeligheten, men jeg får alikevel inntrykket. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Ganske fint med de lysene. Og månen lyser opp skyene. Ganske stilig det Stå på så blir du pro fotograf en gang! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Fint bilde, men det beste av alt - Underskriften Neida XD Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Fint bilde Lurer på hvor det ble tatt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Fint bilde Lurer på hvor det ble tatt. 7270362[/snapback] HAHA! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Fint bilde Lurer på hvor det ble tatt. 7270362[/snapback] det ble tatt fra altanen vår og det du ser er Buholm linjen Wildbill Ja kan se skeivt ut men bakken der har en slakk oppoverbakke og kameraet sto på stativ som var låst til mittstille så bilde er egentlig ikkje skeivt Endret 13. november 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
licnep Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Var ut og tok noen bilder i kveld og synest dette bildet her vart ganske stilig. takk for all kritikk 7254472[/snapback] Kjempestiligt. Ligner på bildene jeg tok en av dagene (canon 350d). Liker den effekten med månen, skyer mot den mørke himmelen...og stjernene. Kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå