Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kan jeg ganske enkelt plugge inn den nettverkskabelen som fulgte med X360'en min inn i PC'en min som er trådløst koblet til Routeren? Kan jeg gjøre det, eller skal jeg svi av 600,- på X360 Wireless Adapter? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 dette funker fett på macen min iallefall, og skal funke enda lettere i windows Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 dette funker fett på macen min iallefall, og skal funke enda lettere i windows Chill! Da er det bare å fyre opp den nye CPU vifta som kommer i løpet av uka og Xbox-Live løs Men tipper det går til h******e med å spille PC online og X360 online/laste ned da? Men kommer jo ikke til å spille to plattformer på en gang uansett Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Flytter tråden. Da jeg vil tro du får mere hjelp i spørsmål og svar delen. Tråden flyttes! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå