lbj23 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei. Hver gang jeg laster ned forskjellig torrenter på uTorrent, slutter det trådløse nettverket mitt å funke etter kanskje 1 eller 2 timers tid. Jeg har prøvd andre bittorrent klienter som azureus og bitcomet, men det samme problemet oppstår. har noen et tips til å fikse dette problemet? På forhånd takk, Mathias Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du må enten redusere antall connects (globalt) i bittorrent programmet eller skaffe deg en router som tåler mere last. Hvis du starter med 50 forbindelser i programmet så kan du prøve å justere deg opp eller ned etter resultatet. http://www.tomsnetworking.com/lans_routers....html?chart=124 Lenke til kommentar
lbj23 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 bump......................... Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 bump......................... 7260240[/snapback] Ikke lov å bumpe så raskt! Uansett, du har jo alt fått svar! Dritten du har er for dårlig og tåler ikke belastningen... Der har du ditt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå