Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Min Microsoft Habu virker ikke ...

Anbefalte innlegg

Har akkurat åpna pakken til min Microsoft/Razer Habu.

Jeg installerer programvaren før jeg kobler i musa slik som det står på flere vedlegg som kommer med i eska.

Installasjonen går greit og jeg blir bedt om å reboote.

Etter reboot lyser musa fint og jeg skal teste hvordan den føles.

Til min skuffelse skjer det ingen verdens ting når jeg beveger på musa :(

Etter å ha reinstallert firmware og software utallige ganger og prøvd alle usb portene på to maskiner (Til og med to forskjellige windows-versjoner og vanlig modus + sikkermodus på begge)

Er det fortsatt ingen reaksjon når jeg beveger på musa.

Alt av knapper fungerer og jeg kan programmere knapper og skifte profiler uten hemninger. Men musa reagerer ikke på bevegelse...

Er det noen som har peiling på hva som kan være årsaken til dette problemet? Det er lys i laseren, så det virker som om musa skal kunne fungere.

Musa ser og føles fantastisk ut og jeg hadde gledet meg til å prøve denne.

Til de som lurer - Musa har akkurat samme form som Microsoft's Intelli Mouse 3.0 som omtales som "den beste gaming musa". (Bare med blått lys og razer-programvare som gjør at du kan programmere knappene til å gjøre hva som helst.)

Håper det finnes noen der ute som kan hjelpe en stakkar med dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nesten du må kontakte den butikken du evt. kjøpte musa hos og forklare situasjonen. Så kjipt det enn måtte være, så tror jeg du må sende den inn igjen for å få erstattet den. Hvis det ikke fungerer i hverken sikkerhetsmodus eller "normal" modus, så er det stor mulighet for at den er defekt.

Tenkte først det kunne være USB-porten, men når den reagerer når du trykker på knappene, er ikke det så sannsynlig.

Du kan jo, som siste mulighet, prøve å plugge den i PS/2-porten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...