Gå til innhold

Hvilken Class/Race ser du ned på? :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, ser ned.. Spela jo alliance so kan ikkje akkurat sjå ned på noken der. Sjølv om det til tider ser ufattlig dumt ut med små gnome warrior med sverd etc, 2k ganga større ein seg sjølv.

 

Ser sjølvsagt opp på night elf druids sidan eg speler det sjølv og er det einaste eg finner kjekt i lengda.

 

Har eit sterkt personlig hat mot UD Rogue.

Lenke til kommentar

Night Elf Druids (Pga at de bare kan det og spamme moonfire), Night Elf Hunters (pga 14tizz faktoren, no offence Adey :) ) Troll Shamans (Som nesten alltid har dårlig enhancement gear)

 

De jeg har en mening om at alltid pwner andre folk pga egne erfaringer er følgende:

Undead Mages (Alltid en quadrilion med spell damage og one shotter deg med alt mulig)

Orc Shamans (To av de første shaman PvP filmene jeg så var av Orc Shamans som eide fullstending, den ene med Sulfaras og Rank 13 gear og eide mange folk på engang og den andre var Elemental shaman med ca 560 spell damage, crittet over 3000 på Chain Lightning flere ganger, og klarte ofte og ta over 2 folk på engang.)

Gnome Warriors (Veldig merkelig, men syntes ofte det er den warrior racen som oftest har bra gear hvertfall)

Undead Rogues (De teleporter når de prøver å ta folk i PvP og de eier flest folk etter mine erfaringer)

Dwarf Warriors (De er bare så kule når de sloss IMO :) )

Lenke til kommentar

Ser ned på male human og nelfs pga femi- faktoren. Nelf hunters/rogues spesielt siden de som oftest er utrolig dårlige...

Ser ned på male UD generelt, kun pga at det er så utroooolig mange.

Ser ned på male troll generelt, pga stygghet. Og male troll shamans har, som BadBeer sa, så utrolig ofte elending enh gear og suger hardt.

 

Ser opp til female dwarves, female orcs og male gnomes :p

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...