BigJackW Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei Kan noen anbefale en ny og god vifte til XFX GeForce 7900GT ? Den bråker veldig mye synes jeg. Ligger på 42 -> 48 grader. Er det mye ? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 This one 7254375[/snapback] Kjøler den bedre enn den som er på nå ? (orginal) Lenke til kommentar
snarius Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det trur eg nok. Du kan jo lese alle dei ulike erfaringane i prisguiden og sjå litt rundt i forumet. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kjempefornøyd med den kjøleren...har egentlig vannkjøling men må kjøpe ny blokk så bruker jeg en slik midlertidig og er veldig fornøyd mtp støy og kjøleevne. Lenke til kommentar
Pacmac Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kjempefornøyd med den kjøleren...har egentlig vannkjøling men må kjøpe ny blokk så bruker jeg en slik midlertidig og er veldig fornøyd mtp støy og kjøleevne. 7255823[/snapback] Noen som vet om noe guide for å skifte vifte på grafikkortet? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kjempefornøyd med den kjøleren...har egentlig vannkjøling men må kjøpe ny blokk så bruker jeg en slik midlertidig og er veldig fornøyd mtp støy og kjøleevne. 7255823[/snapback] Noen som vet om noe guide for å skifte vifte på grafikkortet? 7268106[/snapback] Det følger med instruksjoner sammen med viften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå