Hsw Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hei Jeg har en vifte bak på kabinettet mitt, men er det nødvendig å ha den der? Jeg bruker et slikt Kabinett Dette er veldig luftig og stiger skjermkortet stiger aldri over 42 grader Hsw Endret 9. november 2006 av Hsw Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hvorfor lurer du på det? bråker vifta? men for å svare: tror nok ikke den er så nødvendig for deg, spesielt ikke om du ikke overklokker masse. bare husk at det er bedre med kjøling enn ikke kjøling Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 det er litt vanskelig å si. Egntlig så tviler jeg litt på at den har så mye å si. Hvis du har vifte på skjermkort, cpu og strømforskyning og eventuelt hovedkort. Men hvis du har mye passiv kjølte komponenter ville ikke jeg ha fjernet den. Men du kan jo prøve å se hvor mye tempen stiger. En GPU tåler litt over 120 grader. Mens en CPU tåler oppmot 90 grader. Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg har aldri overklokket og det er vifte på skjermkortet og cpu og psu. Uansett er pcen romslig på innsiden og det er nok av plass. Vifta bak bråker ikke spesielt mye, men du hører den Hsw Endret 9. november 2006 av Hsw Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 da er det bare å ta den vekk. eller koble den ut i alle fall. så er det bare å plugge den på igjen om du synes tempen stiger for mye. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Viften suger bare inn kaldluft fra alle hullene uansett.. Så den har vel riiimeli lite effekt.. Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Har satt viften til å blåse ut, men tror den gir liten effekt. Hsw Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Lite effektive? Å nei du den er effektive den. Sett en temp måler opp i kabinettet så ser du at den er meget effektive den viften din? Tar du den av må psu viften fjern varme fra alle componetene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå