am3k Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skulle gjerne hatt litt ris & ros vedr. designet mitt Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mye info på en gang :!: Var fint og ryddig ang farvevalg, det likte jeg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg synest det var ganske pent jeg, litt mye info som du nevner, men det er gjennomført på en god måte. Likte spesielt måten du har gjennomført linkguiden på Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Da har jeg gjort noen endringer. Følgende er gjort: Tekst annonsene i toppen har fått en annen bakgrunn og en enkel sort ramme Fjernet den separerende verikale linjen mellom menyen og selve sideinnholdet Endret farge på feltet med søkefeltet Lagt til en gradering på alle oversiktsfelt Gårsdagens valuttakurser er nå litt dimmet for å bedre symbolisere at de ikke er gjeldende Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg likte spesielt den endringen du har gjort med bredden på siden, dette er meget pent i fohold til hva det tideligere var. At du har "dimmet" valuttakursene der er mye penere enn når det ikek var noen form for "dimming" der. Det kommer seg veldig Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Synes fargene passet utrolig bra! Men det ble litt rotete, med så mye info på et og samme sted.. Hmm Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Ser at mye info kommer igjenn... Ingen som har en formening på en løsning? Skal nå prøve å se om jeg finner på noe selv også, men det er nok flere her som kan ha gode løsninger Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Stikkord: Typografi Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Stikkord: Typografi 7256910[/snapback] Det hjalp meg mye, du kunne ikke tenke deg å utdype dette litt mer? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Her burde absoulutt finne en annen løsning på bildene, dette er ikke mye pent Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Tok og fjernet rammene rundt logoene hjalp vel noe. Litt usikker på hvordan en ellers skal løse dette, muligens fjerne bildet (men dette har jeg jo satt opp at bruker selv kan gjøre om ønskelig). Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Definitivt mye bedre slik, ja.. Ved å fjerne rammene, som du jo gjorde så ble det omtrendt en ny syde på en måte, det er var stor forksjell. Det er enda noe jeg bemerket meg, men klarer ikke helt å sette fingeren på det enda Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Noe av "rotet" på forsiden tror jeg kan fiskes om du legger til mer markante underoverskrifter slik at vi lettere ser hva alle linkene er relatert til. Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Til at du har så mye info på samme sted var det ikke så alt for rotete. Likte fargevalget ditt, men du kunne hatt litt mer mellomrom i venstre-menyen. Og du burde bytte plassen på dagens og gårdagens valuttakurser, tror det er vanlig med gårdagens først;) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Har da igjenn endret litt. Nyhetsopplistingen har nå fått nye headere. Har også endret opplistingen av disse. (og lagt til en kategori) Når det gjelder valuttakursene er dette en bevist opplisting inspirert av Norges Bank Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har du planer om å gjøre headerene til reklamen din litt mindre synlig? Får jeg forslår noe slikt; Annonse: Reklame: Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Stikkord: Typografi 7256910[/snapback] Det hjalp meg mye, du kunne ikke tenke deg å utdype dette litt mer? 7258282[/snapback] Med typografi mente jeg å gjøre teksten mer «spennende» og lettere å lese - ved å vurdere blant annet forskjellige skrifttyper, linjehøyde, osv. Her er ett par linker, som er hentet fra tidligere diskusjoner i Webkaféen (har ikke lest dem selv dessverre - da det er knapt med tid til slike fritidssysler i disse dager). Men tenkte det var bedre enn å bare overlate deg til Google - Five simple steps to better typography - The non-typographer's guide to practical typeface selection - The Elements of Typographic Style Applied to the Web - A practical guide to web typography Lenke til kommentar
maZe-- Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg liker fargevalget ditt. Synes det blir mye tekst på en gang. Prøv kanskje og gjøre overskriftene dine større, slik de blir mer synlige. Så i tillegg til dette, så bruker du en annen farge enn svart. Tror dette kan gjøre susen på ditt design. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Virker som jeg har truffet på fargene i allefall Har brukt mye tid på koding av siden i det siste, som er grunnen til at jeg ikke har kommentert så mye her. @JohnRichard: Skal se litt på de linken, la til litt flere nyhetskategorier noe som åpnet siden litt mer. Da jeg fikk skilt de to mer dominerende boksene fra hverandre. @Aalton: Du tenker da på feltet i menyen til venstre går jeg ut ifra? Det blir nok stående sånn intill videre i allefall. Mulig jeg endrer hele reklamesaken etterhvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå