Ballus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Msn adressen min har blitt låst, etter at jeg har prøvd og logge på altfor mange ganger, jeg husker heller ikke svaret på det hemmelige spørsmålet, og jeg har ingen alternaltiv adresse. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
kbkjetil Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 mitt tips.... lag ny msn;) Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Msn adressen min har blitt låst, etter at jeg har prøvd og logge på altfor mange ganger, jeg husker heller ikke svaret på det hemmelige spørsmålet, og jeg har ingen alternaltiv adresse. Hva skal jeg gjøre?? 7254002[/snapback] Kontakt MSN, eneste utvei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dette har intet med at maskinen din ikke fungerer. Dette er et programvarespørsmål og skal stilles i den kategorien. Vær oppmerksom på hvor du poster threaden din og ikke bare velg en random kategori. Er du usikker på hvor innlegget skal ligge så rapporter innlegget og posten din vil bli flyttet til korrekt kategori. Denne posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg