bfg16 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hver gang jeg går inn i en mappe med filmer vist som miniatyrbilder går cpu'n opp til 100%. Om jeg setter visning til "liste" går det fint helt til jeg markerer en av videofilene. Det fungere å åpne filmer via programmer(mediaplayer, vlc osv) uten noen problemer. Men det er jævli kjedelig å måtte gå inn i medieplayer for så og åpne filer derfra. Hva er feil ? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hvilken cpu er det snakk om? Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette har noe med Windows' forhåndsvisning av videofiler å gjøre. Husker ikke helt hva som skulle til for å fikse dette, men du kan prøve å klikke vekk detaljfanen. Lenke til kommentar
larseman Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har hatt samme problem som deg. det går på at vindows har problemer med å leste avi. filer eller noe sånt, såvidt jeg husker så må du inn i registeret å slette noen verdier. du finner guider til hvordan du gjør det hvis du tar noe raske søk på google -Lars Lenke til kommentar
bfg16 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 sletta alt som hadde med Avi informasjon inne i windows registeret.. Nå fungerer alt som det skal.. takk Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hehe ... Ikke det sikreste jeg har hørt noen gjøre, men hvis det virker, så for all del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå