Gå til innhold

ATI, ulike drivere til ulike skjermkort?

Goodall

Anbefalte innlegg

Var ikke lett og formulere emnetittel for at jeg skulle få plass, håper dette ble en bra formulering ;)

Men spørsmålet er hvorfor i huleste har ATI valgt at man må trykke på de ørten forskjellige kortene dems for og komme til nedlastning av driverne?

Jeg mener om du trykker på x1300 eller x1950 har det noe å si?

Var da mye bedre når man bare trykket på hvilket os man skulle ha, og så f.eks radeon å vips var man på siden for drivern man skulle ha, i steden for og trykke på f.eks x1600 :hmm:

Håper det kom frem hva jeg mente her :blush: og at det ikke bare er meg som synes det er teit at man må klikke på hvilket skjermkort man har, selvom det ikke har en dritt å si! Eller har det skjedd noe jeg ikke vet om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et tips til dere som ikke vet om det: http://www.hardware.no/guider/programvare/filer/21023

Her får du kjempebra hastigheter

7254145[/snapback]

Ja kanskje man skal legge den siden i favoritter, da er det jo veldig enkelt og greit :)

Men hvis det er som baronKanon sier så bør det jo komme en link for drivere fra f.eks x800 serien og nedover da, hvis det er der de nye driverne ikke støtter disse lengre få sin egen link. (kanskje ikke helt god setning, men...)

Jaja vi får se hvor dette går hen da ;)

Lenke til kommentar

halla!

jeg lurer paa akkurat det samme, hvor finner jeg drivere til gamle ati kort?

Jeg har ett eldgammelt ATI RAGE 128 kort paa dataen og finner ingen oppdatert driver noe sted. Slik som det er naa kan jeg ikke se film med samme kvalitet jeg saa for jeg formaterte hard disken.

Er det noen som ogsaa vet hvor jeg finner drivere til creative sooundblaster 128?

*Jeg kj;rer windows ME, desverre......

mvh chris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...