turnipkongen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kikka rundt på elkjop.no og la merke til at dei selger nikon nikkor 18-70 IF-ED til 1450 kr! elkjop til samanlikning koster samme objektivet 2800 kr på billigste butikk på prisguiden her. dette er ikkje meint som noke reklame eller noke som helst, berre et lite tips for dei som vurdera dette objektivet. Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Tror jeg slår til på den. Prisen ble riktignok 1512,- inkludert frakt, men fremdeles.. Kjekt å ha et "reserveobjektiv" - med garanti! EDIT: Skriveleif og feil pris... Endret 9. november 2006 av Mezzy Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 då var tilbudet eller feilen retta på, no kosta det 2800kr... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 då var tilbudet eller feilen retta på, no kosta det 2800kr... Dere som har bestilt til "feil" pris får si i fra om dere får det til den prisen da :o) Noe annet ville være veldig dårlig av Elkjøp, spør du meg, men man vet jo aldri... Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg fikk objektivet til en latterlig lav pris, så det dumper vel i postkassen rundt helga tenker jeg. Forum er en kjekk ting! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Ifølge Elkjøp får man objektivet for den oppgitte prisen på litt over kr 1400 dersom man bestilte det de få timene dette var tilfellet. Prisen ble etter noen timer korrigert til kr 2800! Endret 13. november 2006 av Autoxave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå