eivsand Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvem er det som har raskest service på generelle garanti servicer i Norge. Har brukt Anovo Norge fast den siste tiden. Men de har begynt å bare videresende til danmark. Dette gjelder alle BB5 modeller av Nokia. Ganske irriterende siden service tiden da kommer seg gjennomsnittelig på 1 måned som er i det meste laget. Har opplevd at Nokias sine 6233 har vært inne i 2 måneder på grunn av at det ikke finnes deler til den i Norden (FATALT) Har vært innom Deltaservice og Teleservice Norge men ingen av de tilbyr gratis frakt til verksted som er helt uaktigelt for oss som forhandler og koste. Har sendt noen parti med mobiler til zodiac. Og hvis man ser bort ifra post tid tok reprasjonen ca 3-4 dager som er meget bra. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jeg bruker deltaservice, funker som en drøm de tilbyr jo også gratis frakt såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) jeg bruker deltaservice, funker som en drøm de tilbyr jo også gratis frakt såvidt jeg vet. 7333204[/snapback] Samme her, å.. Deltaservice, å gratis frakt begge veier.. Dvs. så lenge du minimum sender 3 mobiler samtidlig, eller "3" dager etter at du mottok den første.. Å husker jeg ikke for mye feil, i fra siste service tid infoen demmers, så ligger dem ca. på 1 til 2 uker, med tanke på tid hos dem, og Nokia modeller.. Nå i det siste, så faktisk ofte under ei uke. .:CyberMan:. Endret 21. november 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå