Krankemot Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg går VG1 Kommunikasjon og medier, Og vi har automatisk blitt satt opp på praktisk matte, selvom praktisk matte, Ikke egentlig er nyttig i forhold til videre utdanning som man kan ta etter 3 år med KM. Praktisk matte er egentlig kun for de som ikke får generell studiekompetanse, Fordi trenger ikke T matte ved senere utdanning. Ja jeg er rotete. Har jeg krav på Teoretisk matte? Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Har jeg krav på Teoretisk matte? Ja det har du Endret 9. november 2006 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ikke godt å si. Tror ikke NOEN vet noe sikkert angående det. Jeg tok ikke teoretisk matte, fordi ingen visste hva det innebærte. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Mener å huske at hvis jeg for eksempel skulle bestemme meg for å isteden for å bli fotograf vil jobbe med data, så MÅ jeg ha teoretisk matte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå