huldal Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er det noen som har erfaring med denne pcn? Er skjermen bra? Pc skal brukes til hjemmeside snekkring og videoredigering. Har en hp pav ze2000 og syns skjermen er dårlig..... gir feil fargegjennspeiling og man ser dårlig hvis man ser inn fra skrå. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=72081 Lenke til kommentar
mariusba Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har en 9005 som jeg leverer hos Elkjøp senere idag, for så å hente meg en 9041.. er jo mye mer for mindre penger.. den er fin denne maskinen, scorer nesten 60 på aquamark3d saken, 120gb disk er jo nok for meg.. skjermkortet er bra og skjermen er flott (i mine øyne)! Kjøp den nå og få cheap-ass billig upgrade til Vista Minnekortleser, webcam og remote (for de som liker det!) er jo også med.. Liker ikke de "fancaye" knappene over tastaturet.. kommer borti så piper de og starter ting du ikke vil.. er jo sånne "touch"-brytere vett.. Vet ikke om stort billigere maskiner i samme klasse, ser Acer har en som kommer inn 30/11 med 7300 skjermkort ellers samme specs til 490,- mindre.. MEN, skjermkort er importante! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Liker ikke de "fancaye" knappene over tastaturet.. kommer borti så piper de og starter ting du ikke vil.. er jo sånne "touch"-brytere vett.. 7288416[/snapback] Installer siste oppdatering av BIOS fra hp.com, så får du et valg i BIOS for å skru av lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå