fredriri Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei, jeg har et slikt kort: http://freeloop.nl/public/msik8n.JPG Jeg må vel ikke skru løs hovedkortet og snu det rundt for å fjerne den viften som er der? Har prøvd altfor lenge med å få ut viften, men har ikke klart det. Noen som kan hjelpe, eller må jeg gå til innkjøp av ENDA en Dummies bok? -Fredrik Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hørt om skrutrekker ? (ser da visserlig noen skruer på det bildet.) ...Regner med at du mener å bytte hele kjøleren - vifte & kjøleribbe? Antagelig er kjøleribba festet med sånne 'push-pins' - disse utivider seg på baksiden av HK og 'låser' seg der. For å få de ut må du bak HK og klemme sammen disse pinnene samtidig som du drar de opp i fra forsiden. 2 nebbtenger er fin redskap til dette. Håper du skjønte.. mvh r.- Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Er to skruer under viften ja. Men tenkte å kun bytte ut selveste viften. Skal remounte hovedkortet og se om det er noen push-pins under... Var bare så klønete å komme til med skrutrekker, så tenkte jeg skulle spørre før jeg demonterte hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå